Clubideideafaceri.ro Q&A
"care sunt factorii de risc intr-o afacere online?"
User Ion Ganea a intrebat la 06 Nov. 2014
1 raspuns
Expert Dan Popa a raspuns la intrebare la 08 Nov. 2014
buna ziua,
In cazul unei afaceri online exista urmatoarele riscuri:
• Comportamentul utilizatorului
Va adresati cu oferta dvs. numai unei anumite parti a populatiei. In orice caz, disponibilitatea aceasta de a face cumparaturi electronice creste conform studiilor efectuate.
Aproximativ 28% din persoanele chestionate intr-un studiu au facut cumparaturi pe retea. Numarul celor care refuza sa apeleze la comertul electronic este de la 22% la 15%. Pentru utilizatorii online, 76% dintre acestia ar dori informatii actuale/stiri si circa 60% informatii despre produse.
• Taxele telefonice/viteza transferului de date
Conform aceluaisi studiu, mai bine de 70% din cei chestionati au criticat puternic taxele telefonice prea mari. In al doilea rand, circa 56% apreciaza ca la anumite ore legaturile se fac prea incet, iar majoritatea (55%) nu au putut accesa anumite oferte existente pe retea.
• Potentialii clienti apreciaza ca sunt prea superficiale si comerciale unele oferte de pe retea.
Este bine sa cunoasteti acesti factori de risc in afacerile online pentru a-i evita la nevoie.
Succes!
In cazul unei afaceri online exista urmatoarele riscuri:
• Comportamentul utilizatorului
Va adresati cu oferta dvs. numai unei anumite parti a populatiei. In orice caz, disponibilitatea aceasta de a face cumparaturi electronice creste conform studiilor efectuate.
Aproximativ 28% din persoanele chestionate intr-un studiu au facut cumparaturi pe retea. Numarul celor care refuza sa apeleze la comertul electronic este de la 22% la 15%. Pentru utilizatorii online, 76% dintre acestia ar dori informatii actuale/stiri si circa 60% informatii despre produse.
• Taxele telefonice/viteza transferului de date
Conform aceluaisi studiu, mai bine de 70% din cei chestionati au criticat puternic taxele telefonice prea mari. In al doilea rand, circa 56% apreciaza ca la anumite ore legaturile se fac prea incet, iar majoritatea (55%) nu au putut accesa anumite oferte existente pe retea.
• Potentialii clienti apreciaza ca sunt prea superficiale si comerciale unele oferte de pe retea.
Este bine sa cunoasteti acesti factori de risc in afacerile online pentru a-i evita la nevoie.
Succes!