Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Clubideideafaceri.ro Q&A

"care sunt greselile frecvente care se fac in site-uri?"

buna ziua,

va rog sa-mi spuneti cam care sunt greselile frecvente care se fac in site-uri si care pot impiedica afacerea? multumesc

Adaugata in
  • Afaceri online
  • Greseli in site
  • Site
  • Afacere

Alina Grigore
 User  Alina Grigore a intrebat la 08 Aug. 2014

 

1 raspuns

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Mihaela Ursuleanu
 Consultant Mihaela Ursuleanu a raspuns la intrebare la 08 Aug. 2014
buna ziua,

Cu placere, iata unele dintre cele mai frecvente greseli ale proprietarilor de afaceri mici, bazate pe un studiu facut de cei de la MyCase.

1. Nu se face apel la actiune. Fara un principal apel la actiune, clientii nu stiu de ce viziteaza site-ul sau ce are compania de oferit.

2. Nu exista date de contact. Se pare ca 93% dintre site-urile companiilor mici nu afiseaza o adresa de email de contact. 49% dintre acestea nu au niciun numar de telefon in pagina de pornire.

3. Site-ul are un design neadecvat.

4. Se fac actualizari consumatoare de timp.

5. Nu se face o analiza, nu se stabilesc parametri. 75% dintre companii nu folosesc instrumente de analiza pentru a masura performanta website-ului. 60% cred ca nu simt ca au instrumentele necesare pentru a face rost de analiza site-ului sau sa ia masuri pentru a-si rezolva problemele.

6. SEO slab. Optimizarea este importanta, deoarece ajuta potentialii clienti sa iti gaseasca compania. 26% dintre site-urile companiilor mici nu pot fi gasite in cautarea online, deoarece acestea castiga un Google Page Rank de la zero sau nu au deloc un Google Page Rank. Avand cuvinte-cheie, meta description si titlu de pagina, site-ul poate iesi in evidenta.

7. nu exista optimizari mobile. Multi oameni vizualizeaza site-urile de pe telefonul mobil. Fara o tehnologie care sa satisfaca acest grup, companiile mici pierd o parte dintre clientii cheie. Companiile care nu au un website mobile sunt in procentaj de 60%.

8. Nu exista IT-ist. Fara aceasta, companiile risca incalcari ale securitatii sau greseli care costa. 44% dintre companiile mici au fost victime ale unui atac de securitate.

Succes!


Alte intrebari despre Afaceri online

Email RSS Facebook Comunica experienta
Clubideideafaceri.ro
Sectiuni
  • Concurs
  • Afaceri agricole
  • Afaceri cu produse handmade
  • Afaceri online
  • Antreprenoriat
  • Apicultura
  • Cafenea
  • Comert
  • Constructii
  • Covrigarie
  • Cultivarea ciupercilor
  • Fonduri Europene si Finantare
  • Francize
  • Furnizori
  • Idei de afaceri
  • Infiintare firma
  • Investitii
  • Management
  • Marketing
  • PFA
  • Piscicultura
  • Plan de afaceri
  • Turism
Expertii nostri
Vlad Tanasa
Mihaela Ursuleanu Marian Negrea Dan Popa Ana Steinberg Emilia Rosu


Video club