Clubideideafaceri.ro Q&A

"Cum sa-mi mentin prestigiul afacerii in mediul online?"

buna ziua,

ce ar trebui sa fac si cum sa-mi mentin reputatia afacerii in mediul online?

Adaugata in
  • Afaceri online
  • Afaceri
  • Online
  • Reputatia afacerii

Paul Grigore
 User  Paul Grigore a intrebat la 10 Sep. 2014

 

2 raspunsuri

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Ana Steinberg
 Expert Ana Steinberg a raspuns la intrebare la 11 Sep. 2014
buna ziua,

Administrarea unei reputatii online este procesul prin care sunt urmarite referintele online cu privire la brand, la companie, la servicii si la persoane pentru a monitoriza perceptia si impactul asupra afacerii dvs.

Pentru inceput, monitorizarea reputatiei sau a prestigiului afacerii online va permite sa aveti grija de eventualele situatii neplacute, astfel incat sa le puteti preveni. Reputatia online nu are legatura doar cu reclama negativa sau cu plangerile. Felul in care interactionati zi cu clientii este definitoriu pentru afacerea dvs., oferind o imagine placuta publicului.

A doua parte a monitorizarii reputatiei afacerii online presupune urmarirea unei strategii astfel incat toate actiunile dvs. sa indeplineasca obiectivele afacerii.

Situatiile diferite cer raspunsuri diferite. Poti decide sa comentezi si sa oferi feedback clientilor nemultumiti, dar este indicat sa utilizezi un raspuns formal. Ideea este sa creezi o strategie pentru eventualele situatii negative si sa te poti ghida astfel incat fiecare imprejurare sa fie favorabila reputatiei tale online.

Cand vine vorba despre managamentul reputatiei online, conteaza consistenta si punctualitatea. Odata ce v-ati stabilit strategia si instrumentele, puteti implementa monitorizarea activitatilor in lista sarcinilor zilnice pe care trebuie sa le indepliniti. Nu numai ca acest lucru va va ajuta sa mentineti reputatia afacerii dvs., dar va va oferi oportunitati prin intermediul carora veti putea pastra legatura cu clientii, imbunatatindu-va afacerea.

Succes!


Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Nicol Dumitrica
 User Nicol Dumitrica a raspuns userului Ana Steinberg la 02 Oct. 2014
Am vazut cazuri in care o companie a facut o greseala uriasa, un client a creat feed-back negativ pentru acea companie, compania a revenit in remedierea greselii, si-a cerut scuze si, astfel, a ramas si un ecou al numelui acesteia in mintea consumatorilor. Deci, nu e cazul sa aveti raspunsuri ”formale” pentru situatiile in care compania dvs comite erori grave, ci trebuie sa comunicati cu clientii nemultumiti, in mod real, si sa restabiliti situatia anterioara.

Daca va tratati clientii asa cum trebuie, nu aveti de ce sa va puneti problema reputatiei online.
Eu cred ca dvs v-ati referit de fapt la cum sa va faceti numele cunoscut, la branding, atunci cand ati formulat aceasta intrebare. Brandingul se castiga prin feed-backul clientilor, prin gradul lor de satisfactie la contactul cu produsele dvs si acest fenomen se obtine numai daca il solicitati. Nu asteptati ca, clientii satisfacuti sa va creeze brandul, ci cereti-le acest lucru in mod expres.
Mai multe puteti citi pe afaceriprofitabileonline.info


Alte intrebari despre Afaceri online

Email RSS Facebook Comunica experienta
Clubideideafaceri.ro
Sectiuni
  • Concurs
  • Afaceri agricole
  • Afaceri cu produse handmade
  • Afaceri online
  • Antreprenoriat
  • Apicultura
  • Cafenea
  • Comert
  • Constructii
  • Covrigarie
  • Cultivarea ciupercilor
  • Fonduri Europene si Finantare
  • Francize
  • Furnizori
  • Idei de afaceri
  • Infiintare firma
  • Investitii
  • Management
  • Marketing
  • PFA
  • Piscicultura
  • Plan de afaceri
  • Turism
Expertii nostri
Marian Negrea
Dan Popa Ana Steinberg Vlad Tanasa Emilia Rosu Mihaela Ursuleanu


Video club