Clubideideafaceri.ro Q&A
"prioritati in domeniul e-commerce, al unei afaceri online"
va rog sa-mi spuneti cam ce prioritati sunt in domeniul e-commerce, ce lucruri importante sa iau in calcul in cazul deschiderii unei afaceri online? multumesc
User Catalin Andrei Avram a intrebat la 13 Aug. 2014
1 raspuns
Expert Dan Popa a raspuns la intrebare la 14 Aug. 2014
buna ziua,
Foarte important in cazul unei afaceri e-commerce este informarea corecta si permanenta a clientilor.
Apoi, securitatea tranzactiilor online. Cand se achizitioneaza bunuri sau servicii trebuie sa ne asiguram ca platile respecta toate prevederile acquis-ului comunitar in domeniu.
De asemenea, trebuie implementate intr-o maniera mult mai clara drepturile consumatorilor, nu trebuie sa existe costuri ascunse, taxe suplimentare fata de cele prezentate in ofertele comerciale; inclusiv anumite drepturi pe care orice comerciant trebuie sa le respecte, ca, de exemplu, returnarea produselor, returnarea fondurilor platite.
Lucrurile acestea sunt foarte importante pentru cei care doresc sa dezvolte acest tip de comert; informarea permanenta si corecta a consumatorilor: acestia trebuie sa stie ca au foarte multe drepturi atunci cand doresc sa achizitioneze online.
Declararea catre organele fiscale, o procedura ce trebuie imbunatatita de la an la an: aceea a declararii nivelului de produse si a volumului de marfuri care a fost vandut online .
Sunt cateva elemente ce tin de controlul fiscal si modul in care se raporteaza aceste activitati de vanzare de bunuri si servicii in contabilitatea intreprinderilor. Pe scurt, ar trebui ca vanzarile pe Internet sa se regaseasca in documentele contabile, lucru care nu intotdeauna este bine evidentiat.
Succes!
Foarte important in cazul unei afaceri e-commerce este informarea corecta si permanenta a clientilor.
Apoi, securitatea tranzactiilor online. Cand se achizitioneaza bunuri sau servicii trebuie sa ne asiguram ca platile respecta toate prevederile acquis-ului comunitar in domeniu.
De asemenea, trebuie implementate intr-o maniera mult mai clara drepturile consumatorilor, nu trebuie sa existe costuri ascunse, taxe suplimentare fata de cele prezentate in ofertele comerciale; inclusiv anumite drepturi pe care orice comerciant trebuie sa le respecte, ca, de exemplu, returnarea produselor, returnarea fondurilor platite.
Lucrurile acestea sunt foarte importante pentru cei care doresc sa dezvolte acest tip de comert; informarea permanenta si corecta a consumatorilor: acestia trebuie sa stie ca au foarte multe drepturi atunci cand doresc sa achizitioneze online.
Declararea catre organele fiscale, o procedura ce trebuie imbunatatita de la an la an: aceea a declararii nivelului de produse si a volumului de marfuri care a fost vandut online .
Sunt cateva elemente ce tin de controlul fiscal si modul in care se raporteaza aceste activitati de vanzare de bunuri si servicii in contabilitatea intreprinderilor. Pe scurt, ar trebui ca vanzarile pe Internet sa se regaseasca in documentele contabile, lucru care nu intotdeauna este bine evidentiat.
Succes!