Clubideideafaceri.ro Q&A

"Aptitudini necesare unei afaceri de organizare evenimente "

Ce aptitudini sunt necesare inceperii unei afaceri de organizare evenimente? Cum ma pot pregati mai bine? Astept cu interes sugestiile dvs. Multumesc



Adaugata in
  • Antreprenoriat
  • Afacere servicii
  • Organizare evenimente
  • Aptitudini

Andrei Ion
 User  Andrei Ion a intrebat la 23 Ian. 2014

 

1 raspuns

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Emilia Rosu
 Consultant Emilia Rosu a raspuns la intrebare la 23 Ian. 2014
Pe langa aptitudinile mentionate de dvs este nevoie de asemenea si de perseverenta, pasiune, motivatie si rabdare. Cateodata viziunea dvs despre un eveniment poate fi foarte diferita de cea a clientului si in aceste cazuri este indicat sa dati dovada de mult tact in abordarea tuturor aspectelor ce au legatura cu acel eveniment.

Va recomand de altfel sa consultati lucrarea: www.organizareevenimente.ideideafaceri.ro inainte de demararea acestei afaceri. Sunt incluse strategii si planuri de actiune dar si solutii practice pentru a creste rentabilitatea afacerii dvs.

Mult succes!



Alte intrebari despre Antreprenoriat

Email RSS Facebook Comunica experienta
Clubideideafaceri.ro
Sectiuni
  • Concurs
  • Afaceri agricole
  • Afaceri cu produse handmade
  • Afaceri online
  • Antreprenoriat
  • Apicultura
  • Cafenea
  • Comert
  • Constructii
  • Covrigarie
  • Cultivarea ciupercilor
  • Fonduri Europene si Finantare
  • Francize
  • Furnizori
  • Idei de afaceri
  • Infiintare firma
  • Investitii
  • Management
  • Marketing
  • PFA
  • Piscicultura
  • Plan de afaceri
  • Turism
Expertii nostri
Mihaela Ursuleanu
Marian Negrea Ana Steinberg Vlad Tanasa Dan Popa Emilia Rosu


Video club