3 componente esentiale de luat in considerare pentru crearea unei viziuni de viitor

de Clubideideafaceri.ro la 21 Ian. 2014

Tags: proiectie, viziune, afacere, reusita in afaceri, afirmare



Obtine profit din cresterea pasarilor de curte

- investitie mai mult decat accesibila
- piata de desfacere asigurata

>> Click AICI <<

 

Daca analizezi afacerile de succes, vei da peste un lucru pe care acestea il au Ón comun, si anume un lider cu viziune. Fiecare afacere este condusa de o persoana, dar motivul pentru care unele afaceri sunt incapabile să evolueze este lipsa unei viziuni. Asadar, inainte de toate, atingerea excelentei depinde de viziune.


Cei care au viziuni marete sunt cei care gasesc motivatii sa lupte, iar intr-un final, lupta lor ajunge la bun sfarsit si se bucura de recompensele viziunilor stabilite cu ani in urma. Dincolo de rolul important pe care il are stabilirea unei viziuni la nivel personal, exista cateva lucruri pe care trebuie sa si le aminteasca oricine in momentul in care isi face o noua proiectie. Urmatoarele randuri vor evidentia cele mai importante trei aspecte pe care trebuie sa le ai in minte atunci cand iti proiectezi viitorul si iti stabilesti o noua viziune pentru afacerea ta.

Un limbaj puternic

Desi poate parea ciudat, limbajul in care iti scrii viziunea are un impact major pentru a te tine motivat pe parcurs. Spre exemplu, iti poti propune sa avansezi in cariera si sa-l scrii pe o hartie sub forma “vreau sa am o poziție mai inalta in cariera mea profesionala”. Nu este nimic gresit la o asemenea viziune si este valabila pentru majoritatea dintre noi, dar totusi, daca folosesti un limbaj putin diferit, viziunea ta nu o sa-ti mai para asa monotona si citind-o, iti va da imboldul de care ai nevoie sa iti atingi telul. Spre exemplu, in locul afirmatiei evazive, generale, poti nota ceva de genul “Voi reusi in afaceri si voi avea genul de autoritate care-mi va aduce respectul si admiratia subordonatilor si a colegilor, bucurandu-ma in acelasi timp de integritate totala” si cu siguranta vei ramane motivat si vei avea asigurata o continua serie de eforturi pentru a putea atinge scopul propus.
 
Traieste in viitor:

O greseala pe care o facem majoritatea dintre noi, referitoare la stabilirea unei viziuni pentru viitor, este ca o percepem ca si cum ar fi un vis. De regula, atunci cand oamenii isi schiteaza viziunea, incep sa vizualizeze viitorul ca pe un ideal pe care nu sunt capabili sa-l atinga. Prin urmare, asemenea viziuni par imposibil de realizat si dupa un anumit timp, oamenii renunta sa-si mai urmeze perspectiva. Pe de alta parte, daca te ajuta imaginatia si ti se pare ca traiesti ceea ce vizualizezi, atunci acest sentiment va fi flacara care va ramane aprinsa mereu si te va tine motivat. O viziune de viitor nu te va lasa sa incetinesti sau sa te abati de la drumul pe care ti l-ai stabilit in prealabil. Prin urmare, atunci când iti definitivezi scopul, fa-o la timpul prezent, ca si cum ai contribui deja la asta si mobilizeaza-te chiar in timp ce iti asterni viziunea pe hartie.
 
Evidentiaza doar imaginile pozitive:

O alta greseala pe care o facem cei mai multi dintre noi este ca atunci cand proiectam o imagine a viitorului, in loc sa scoatem in evidenta imaginile pozitive, le preferam pe cele negative, fapt ce te poate distrage usor de la rezultatele dorite. Prin urmare, atunci cand creezi o viziune trebuie sa te concentrezi doar pe aspectele pozitive, nefiind nevoie sa inserezi imaginile negative pe care nu ti le doresti in proiectia ta de viitor. Cu cat vei avea o viziune mai bogata in imagini pozitive, cu atat vei percepe intregul proces ca fiind mai interesant si vei continua calatoria catre indeplinirea ei.

Nu uita ca acum e timpul tau! A venit vremea sa-ti stabilesti viziunea de viitor!
 

Articole conexe:

Ultima ora:





Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Abonare newsletter Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul Clubideideafaceri.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Comentarii
0 comentarii




 
Email RSS Facebook Comunica experienta
Clubideideafaceri.ro
Sectiuni
  • Concurs
  • Afaceri agricole
  • Afaceri cu produse handmade
  • Afaceri online
  • Antreprenoriat
  • Apicultura
  • Cafenea
  • Comert
  • Constructii
  • Covrigarie
  • Cultivarea ciupercilor
  • Fonduri Europene si Finantare
  • Francize
  • Furnizori
  • Idei de afaceri
  • Infiintare firma
  • Investitii
  • Management
  • Marketing
  • PFA
  • Piscicultura
  • Plan de afaceri
  • Turism
Expertii nostri
Ana Steinberg
Emilia Rosu Vlad Tanasa Marian Negrea Mihaela Ursuleanu Dan Popa


Video club