5 reguli de aur ca sa-ti construiesti o afacere credibila si de succes

de Clubideideafaceri.ro la 16 Nov. 2017

Tags: antreprenor, inceput de drum, succes garantat



Pentru un antreprenor aflat la inceput de drum, credibilitatea este mai importanta chiar si decat incasarile. Degeaba exista profit, daca acesta nu e dublat de un profil credibil pe piata in fata altor clienti. Pentru ca aceasta credibilitate sa fie crescuta si intretinuta este nevoie de multa munca, dedicare si consecventa. E foarte important ca la inceput de drum sa existe o strategie pe termen lung, argumentata si sustinuta de fapte, pentru ca un posibil client sa fie convins de calitatile tale si ale afacerii tale.


5 reguli de aur ca sa-ti construiesti o afacere de succes:


1. Credibilitatea personala inseamna si credibilitate pentru businessul tau

Inainte sa-ti prezinti afacerea sau ideile in fata unor clienti, credibilitatea personala va juca cel mai important rol in conversatie. La inceput, oamenii te vor vedea pe tine, nu un birou frumos, iar acest soi de prima impresie poate face diferenta intre un contract semnat sau o amanare pe termen nedeterminat. Ai grija sa lucrezi la brandul personal in fiecare clipa, fie ca vorbim despre prezenta ta in social media, fie ca vorbim despre word of mouth, adica cea mai veche si eficienta forma de promovare in piata. Tine minte, un om credibil in fata cunoscutilor inseamna si o afacere credibila.


2. Investeste pentru credibilitate in fata angajatilor tai

Nu numai clientii trebuie sa fie convinsi de angajamentele pe care le iei, ci si angajatii tai. Investeste inteligent in afacerea ta, cauta sa fii prezent mereu cu sediul in centre moderne unde te poti invecina cu alte afaceri importante si ofera-le angajatilor tai deschiderea de spatiu, lumina si confort pe care o merita pentru un mediu relaxant si eficient in acelasi timp.


3. Stabileste o directie si respect-o

Viziunea firmei tale este precum un parfum de calitate care ramane dupa mult timp de la utilizare. Ideile bune dau rezultate doar pe termen mediu si lung, asa ca este foarte important sa stabilesti de la bun inceput o viziune clara si o idee coerenta care sa raspunda unei nevoi simple existente in piata de consum. La fel de important este ca aceasta directie pe care ti-o asumi sa fie mentinuta in timp, imbunatatita acolo unde este nevoie, dar in niciun caz schimbata din trei in trei luni. Acest tip de a face afaceri arata incertitudine si va transmite un mesaj negativ partenerilor si clientilor tai.


4. Alege cu grija promisiunile pe care le faci

Invata sa promiti atat cat poti duce si sa respecti termenele limita pentru care ai ajuns la un acord cu clientii tai. O promisiune nerespectata poate avea un efect devastator asupra afacerii tale. Poti pierde clienti importanti si poti ajunge cunoscut in piata drept o persoana care nu isi respecta angajamentele si contractele.


5. Toate deciziile se iau in scris

Intelegerile verbale sunt bune atunci cand sunt folosite doar ca semnale initiale. Niciodata un acord intre doua parti nu trebuie stabilit verbal, ci doar scris. Aceasta regula trebuie aplicata chiar si in relatii cu angajatii tai. Sarcinile trebuie stabilite clar, in scris, pentru a nu exista indoiala ca tu nu te-ai exprimat atat de clar incat un angajat nu a putut sa livreze ce i s-a cerut, asa cum i s-a cerut. Acordurile si concluziile luate in urma discutiilor cu partenerii, clientii si angajatii trebuie scrise mereu, deoarece ofera un nivel crescut de incredere ca ceea ce a fost stabilit pe hartie sau pe email va fi respectat intocmai de toate partile implicate.


Pentru ca o afacere sa aiba succes intr-un moment, e important ca aceste reguli simple sa fie respectate si tratate in spiritul unei relatii constructive cu partenerii de afaceri. Increderea pe care firma ta o are pe piata nu poate fi foarte clar cuantificata, dar cu siguranta iti va aduce beneficii extraordinare in activitatea ta.


Sursa foto: Shutterstock / Copyright nd3000



Articole conexe:

Ultima ora:





Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Abonare newsletter Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul Clubideideafaceri.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Comentarii
0 comentarii




 
Email RSS Facebook Comunica experienta
Clubideideafaceri.ro
Sectiuni
  • Concurs
  • Afaceri agricole
  • Afaceri cu produse handmade
  • Afaceri online
  • Antreprenoriat
  • Apicultura
  • Cafenea
  • Comert
  • Constructii
  • Covrigarie
  • Cultivarea ciupercilor
  • Fonduri Europene si Finantare
  • Francize
  • Furnizori
  • Idei de afaceri
  • Infiintare firma
  • Investitii
  • Management
  • Marketing
  • PFA
  • Piscicultura
  • Plan de afaceri
  • Turism
Expertii nostri
Emilia Rosu
Marian Negrea Vlad Tanasa Ana Steinberg Mihaela Ursuleanu Dan Popa


Video club