Crezi ca esti gata sa lansezi un nou produs? Iata 6 intrebari esentiale

de Clubideideafaceri.ro la 24 Apr. 2014

Tags: produs, afacere, intrebari, audienta tinta



Ghid practic pentru accesarea fondurilor europene

Obtine ACUM finantare europeana
nerambursabila cu un proiect de nota 10!

>> Click AICI <<

 

Nimic nu se compara cu sentimentul pe care il ai atunci cand ai conceput un produs nou si esti pe punctul de a-l lansa. Esti convins ca va avea succes, mai ales ca ai petrecut nenumarate ore proiectandu-l. Dar oare asa va fi?


Inainte sa te lasi dus de val, mai intai sa faci un pas in spate, sa tragi aer in piept si sa te asiguri ca esti intr-adevar gata de lansare. O modalitate prin care sa faci acest lucru este sa-ti adresezi urmatoarele 8 intrebari care ar trebui sa se regaseasca in agenda oricarui antreprenor:
 
1. Este unic pe piata? Cu totii ne dorim sa oferim produse deosebite, dar ce zici de produsul tau? Unicitatea este cel mai important aspect atunci cand intri pe o piata matura.
Daca intentionez sa lansezi un nou sapun natural, clientii vor dori sa gasesca suficiente motive sa-si indrepte atentia spre produsul tau in detrimentul celor oferite de concurentii tai.
 
2. Acopera o nevoie a clientului? Daca produsul tau nu aduce o schimbare cat de mica in viata oamenilor, atunci va fi foarte greu sa-ti convingi clientii. Pe de alta parte, daca poti sa aduci o solutie la problemele cu care acestia se confrunta, atunci vei adduce pe piata ceva de care ei au nevioe chiar inainte ca acestia sa-si dea seama. Iti poti da seama de acest lucru efectuand o cercetare de piata. Mai intai stabileste care este audienta careia te adresezi si intra in legatura cu aceasta. Este adevarat ca multi antreprenori se gandesc probabil ca visele lor vor pieri atunci cand vor primi reactii negative din partea clientilor , dar este mai bine sa afli dintr-o etapa anterioara ce anume isi doresc cei din audienta tinta si abia dupa aceea sa investesti timp si eforturi in produsul care raspunde nevoilor lor.
 
3. Cum arata produsul tau? Daca vrei sa fii luat in serios, este important sa acorzi o atentie deosebita felului in care prezinti produsul pe piata. Pentru aceasta poti sa-ti pui in valoare creativitatea sau sa apelezi la o echipa de specialisti.
 
4. Clientii vor dori sa spuna si altora despre produsul tau? Cei care vor folosi produsul tau reprezinta cea mai buna echipa de reprezenati de vanzari la care poti spera, deci asigura-te ca vor dori sa imparta si cu ceilalti "descoperirea" lor.  De exemplu, daca intentionezi sa lansezi o aplicatie pentru telefoane mobile, concepe aplicatia care sa fie interesanta si usor de folosit.
 
5. Vor dori sa-l cumpere si alta data? Gandeste-te de cate ori ai cumparat un produs doar o singura data.  Foloseste acesta experienta pentru a crea un produs cu mai multe caracteristici, astfel incat audienta tinta sa-l foloseasca in mod regulat.
 
6. Tu l-ai folosi? Acesta poate fi cea mai grea intrebare la care sa raspunzi obiectiv. faptul ca ai hotarat sa creezi un produs, nu inseamna neaparat ca el trebuie sa existe pe piata. Pune-te in locul unei persoane obisnuite din audienta ta tinta si incearca sa-ti dai seama daca ceea ce a fost creat ar fi interesant pentru tine. Daca tu nu ai folosi acel produs, cum te astepti sa-l foloseasca altii?
 
Bineinteles, nimeni nu iti poate garanta ca vei avea succes, chiar daca ai raspuns afirmativ la toate aceste intrebari, deoarece sunt si alte aspecte care pot influenta o lansare de produs.
 
Ce alte intrebari ti-ai adresat inainte de lansarea celui mai recent produs? 


Articole conexe:

Ultima ora:





Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Abonare newsletter Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul Clubideideafaceri.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Comentarii
0 comentarii




 
Email RSS Facebook Comunica experienta
Clubideideafaceri.ro
Sectiuni
  • Concurs
  • Afaceri agricole
  • Afaceri cu produse handmade
  • Afaceri online
  • Antreprenoriat
  • Apicultura
  • Cafenea
  • Comert
  • Constructii
  • Covrigarie
  • Cultivarea ciupercilor
  • Fonduri Europene si Finantare
  • Francize
  • Furnizori
  • Idei de afaceri
  • Infiintare firma
  • Investitii
  • Management
  • Marketing
  • PFA
  • Piscicultura
  • Plan de afaceri
  • Turism
Expertii nostri
Ana Steinberg
Emilia Rosu Dan Popa Mihaela Ursuleanu Marian Negrea Vlad Tanasa


Video club