Afacerile stradale, mine de aur. 3 sfaturi pentru succes garantat!

de Clubideideafaceri.ro la 26 Oct. 2015

Tags: afacere, afaceri, afacere stradala, afaceri stradale, fast-food, rulota



Obtine profit din cresterea pasarilor de curte

- investitie mai mult decat accesibila
- piata de desfacere asigurata

>> Click AICI <<

 

Multe persoane prefera o gustare rapida pe care o pot cumpara de langa casa sau serviciu. Ca urmare, o afacere pe cativa metri patrati (intr-un loc cu vad) sau intr-rulota rulota fast food dotata cu diferite echipamente ar putea fi ideea perfecta pentru tine.


Asadar, daca ideea de afaceri te atrage, iti oferim 3 sfaturi care te vor ajuta sa ai succes, garantat!
 
1. Alege locul potrivit
Locul in care amplasezi restaurantul mobil este foarte important pentru ca determina numarul de clienti pe care il vei avea in fiecare zi.

Uita-te la rulotele fast food si la chioscurile din orasul tau. Vei observa ca sunt zone in care oamenii stau la coada, dar si zone in care rar apare cate un client. Desigur, este mai scump si mai greu de patruns in zonele cu vad, insa o pozitionare buna va contribui semnificativ la obtinerea profitului.

Este important sa stii ca rulota fast food nu este o destinatie, adica clientii nu vor veni la tine din alta parte a orasului doar pentru a cumpara mancare. Vor gusta din produsele tale doar daca se nimeresc in zona. De aceea, este important ca spatiul sau rulota sa fie localizate intr-o zona cu mult trafic pietonal (langa cladiri de birouri, centre comerciale, piete, scoli si universitati, la targuri si alte evenimente).

2. Acorda atentie vitezei de servire
Unul dintre motivele principale pentru care oamenii cumpara mancare de la o rolota fast food este lipsa timpului. Ei vor sa ia rapid o portie de mancare, fara sa stea la cozi sau sa astepte nota. Iata cateva sfaturi care te pot ajuta sa asiguri servirea rapida:

a) Pregateste mai multe portii in avans pentru ora pranzului si a cinei. in aceste momente ale zilei, este posibil sa ai un numar mai mare de clienti decat de obicei. Pentru a evita formarea cozilor si pentru a vinde cat mai mult, e bine sa ai mancarea pregatita din timp. in timp, vei sti exact de cate portii ai nevoie pentru momentele aglomerate ale zilei.

b) Angajeaza persoane rapide, dar eficiente. invata angajatii sa pregateasca portiile rapid, fara sa faca rabat de la calitate si aspect.

c ) Angajeaza cel putin doua persoane: una care sa pregateasca portiile de mancare si una care sa incaseze banii. Fiecare om va sti ce are de facut, iar cele doua activitati se pot realiza in paralel. Servirea rapida a produselor este un avantaj care iți va aduce mereu clienti.

3. Alege retete simple
Atunci cand folosesti putine ingrediente, poti sa obtii preturi mici pentru ca achizitionezi cantitati mari. In general, este mai usor sa negociezi preturi mai mici cu furnizorii atunci cand cumperi 500 de bucati pe luna in loc de 50.

De asemenea, preparatele cu putine ingrediente sunt mai usor si mai rapid de pregatit. Daca vrei sa ai varietate, schimba unul sau doua dintre ingredientele importante pentru clienti.

De exemplu, daca vinzi shaorma, achizitioneaza acelasi fel de lipii, salata si sosuri, dar cumpara doua tipuri de carne. Clientii vor putea alege dupa preferinte si vor fi multumiti. In acest mod ai un meniu atractiv si mentii costurile mici cu materia prima.
Autor : Teo Manole




Articole conexe:

Ultima ora:





Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Abonare newsletter Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul Clubideideafaceri.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Comentarii
0 comentarii




 
Email RSS Facebook Comunica experienta
Clubideideafaceri.ro
Sectiuni
  • Concurs
  • Afaceri agricole
  • Afaceri cu produse handmade
  • Afaceri online
  • Antreprenoriat
  • Apicultura
  • Cafenea
  • Comert
  • Constructii
  • Covrigarie
  • Cultivarea ciupercilor
  • Fonduri Europene si Finantare
  • Francize
  • Furnizori
  • Idei de afaceri
  • Infiintare firma
  • Investitii
  • Management
  • Marketing
  • PFA
  • Piscicultura
  • Plan de afaceri
  • Turism
Expertii nostri
Ana Steinberg
Mihaela Ursuleanu Emilia Rosu Marian Negrea Vlad Tanasa Dan Popa


Video club