Cele mai bune idei de a castiga clienti pentru afacerea ta

de Clubideideafaceri.ro la 02 Mai 2013

Tags: afacere, afaceri, promovare afaceri, reclama, idei de afaceri, obiecte promotionale, advertising, magic concepts,



Paulownia - o afacere din care sa castigi 30.000 euro/ha

Ghid pentru plantatia ta de Paulownia - o afacere cu radacini
viguroase, succes infloritor si roade financiare bogate!

>> Click AICI <<

 


S-au inventat mii de cai de a face publicitate si ele ne bombardeaza zilnic incat nici nu le mai dam atentie. Se spune ca zilnic, aproximativ 4.500 de mesaje publicitare, se bat pentru atentia noastra dar razboiul lor pare sa fie pierdut din start de indata ce perceptia noastra a scazut considerabil. Pe de alta parte este bine cunoscut faptul ca obiectele promotionale contribuie foarte mult la crearea imaginii unei firme si este o cale eficienta de a atrage si fideliza clienti. Adica, cu ajutorul obiectelor promotionale, 72% dintre clientii dumneavoastra vor deveni fideli in comparatie cu doar 24% in cazul reclamelor tiparite.


Dar, in ce mod poate fi recucerita atentia? Ce poti face ca sa te asiguri ca interesul publicului se focalizeaza pe reclama ta?

Cu multa imaginatie totul este posibil. Desigur, importanta este calitatea acestor produse care in fond reflecta calitatea produselor sau serviciilor pe care le oferi. Din acest motiv se recomanda sa acorzi atentie aspectului si functionalitatii lor.
 
Apoi, cadoul oferit trebuie sa fie suficient de captivant incat posesorul sa simta nevoia sa se afle mai mereu in compania lui. Firma ieseana de publicitate Concret Advertising ne ofera cateva astfel de cadouri atractive prezentate nu ca un simplu obiect, ci ca o sursa sigura si inepuizabila de impresii placute si atractivitate asupra clientului.

Magicul obiect publicitar care-ti suceste capul

Am folosit singularul in sens peiorativ insa produsele care v-ar incanta in mod sigur sunt aici cu zecile. Extrem de originale prin utilizare, forme, design, unele chiar parfumate, care canta sau altele care se plimba. Spre exemplu, in gama de produse Magic Concepts gasim Cubul Magic, un maestru al metamorfozelor care se deschide din mai multe parti intr-o succesiune nesfarsita de imagini si text. Sarmul comunicativ al Cubului Magic il face un suport perfect pentru prezentari de produs, pliante 3D, calendare sau invitatii.

Apoi mai este produsul USB flyer, unul dintre cele mai noi gadgeturi pe piata de advertising, dulciurile publicitare, produsele eco publicitare sau “delicioasele” mascote – o metoda originala cu mare impact de a promova un brand.

Deja v-am starnit interesul, nu-i asa? Sa aflam detaliile de la doamna Laura Marian, Managing Partner la Concret Advertising.

Idei de Afaceri: Concret Advertising s-a infiintat in 2005. In ce an si cum a devenit partener Magic Concept?

Laura Marian: Da, Concret Advertising s-a infiintat in vara lui 2005, firma fiind axata pe materiale promotionale clasice. Insa, pentru ca am fost constienti ca Asia este principalul furnizor si inventator de materiale promotionale, pentru prima oara in primavara lui 2006 un reprezentant al firmei noastre a vizitat doua targuri de articole promotionale din Asia: unul in Hong Kong si unul in Shanghai. Evident ca s-a intors cu o multime de produse noi, printre care si Magic Cube. Insa, la acel moment, acest Magic Cube a fost doar o copie si nu unul original.

Abia in ianuarie 2007 am semnat un contract cu cei de la Magic Concepts, ni s-a dat un target, materiale de promovare in forma electronica si am trecut la treaba.
 
Idei de Afaceri: Aveti exclusivitate pentru Romania?

Laura Marian: Da, noi ne ocupam de imaginea Magic Concepts in Romania. Am obtinut exclusivitatea in schimbul a doua mari angajamente: primul se refera la targetul de vanzari si cel de-al doilea la educarea pietei si promovarea produselor.

Cea mai grea parte in toata povestea asta este educarea pietei in a alege produsele originale Magic Concepts si nu o copie ieftina facuta de orice fabrica din China.

Insa consideram ca suntem pe drumul cel bun in primul rand pentru ca prin Magic Cube (sau alte forme), produse care fac parte din gama Magic Concepts, oferim clientilor nu doar un simplu obiect promotional, ci un intreg concept si pachet de servicii, lucru inegalat, alaturi de calitate, de catre furnizorii de copii. In al doilea rand, numai cei buni sunt copiati, asa ca suntem optimisti si luam acest aspect ca pe un compliment.

Idei de Afaceri: Ce domenii de exprimare publicitara are Concret Advertising?

Laura Marian: Unul dintre acestea este Cuburi.ro, un proiect marca Concret si el cuprinde doua domenii: Magic Concepts si Rubik’s Promotion. Pe langa acestea  mai exista si alte trei proiecte (ultimul aparut chiar in toamna aceasta): Mascote, Tangle si USB Flyer.

Pentru a fi pe intelesul tuturor, Magic Concepts este marca ce cuprinde strict obiectele magice: Magic Cube, Magic Diamond, Magic Can, Magic Triangle etc, sunt in prezent peste 20 de forme si dimensiuni.

Rubik’s Promotion este un alt produs pentru care avem exclusivitate pe piata romaneasca si se refera in principiu la cubul Rubik asa cum il stim, insa personalizat cu logourile si imaginile clientului. Pornind de la acesta, exista si aici o gama intreaga de produse originale Rubik.

”Magic can” poate fi o baterie, o cutie de suc sau bere. Magia nu consta insa in exteriorul produsului ci in interior. Aici descoperiti o lume intreaga gata sa va provoace imaginatia.

Magic Triangle este un produs publicitar care va ajuta la targuri, traininguri, in campaniile prin posta etc.
Aveti de ales intre sute de variante publicitare si oferte, care mai de care mai deosebite.

Detalii: www.concretadvertising.ro


Articole conexe:

Ultima ora:





Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Abonare newsletter Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul Clubideideafaceri.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Comentarii
0 comentarii




 
Email RSS Facebook Comunica experienta
Clubideideafaceri.ro
Sectiuni
  • Concurs
  • Afaceri agricole
  • Afaceri cu produse handmade
  • Afaceri online
  • Antreprenoriat
  • Apicultura
  • Cafenea
  • Comert
  • Constructii
  • Covrigarie
  • Cultivarea ciupercilor
  • Fonduri Europene si Finantare
  • Francize
  • Furnizori
  • Idei de afaceri
  • Infiintare firma
  • Investitii
  • Management
  • Marketing
  • PFA
  • Piscicultura
  • Plan de afaceri
  • Turism
Expertii nostri
Marian Negrea
Mihaela Ursuleanu Vlad Tanasa Dan Popa Ana Steinberg Emilia Rosu


Video club