Cum se mai pot face bani in Romania - 3 idei de afaceri profitabile

de Clubideideafaceri.ro la 02 Sep. 2013

Tags: ideide afaceri, idei afaceri, afaceri, afaceri profitabile, idei de afaceri profitabile, afacere, cadouri, agentie,



Ghid practic pentru accesarea fondurilor europene

Obtine ACUM finantare europeana
nerambursabila cu un proiect de nota 10!

>> Click AICI <<

 

Permanent suntem in cautarea unor noi idei de afaceri care sa te ajute pe tine cititorule sa identifici si sa dezvolti cel mai potrivit business. Despre unele dintre aceste idei de afaceri ai auzit dar, pentru ca nu ai avut informatii corespunzatoare, nici nu te-au tentat in vreun fel. Apoi, mai conteaza si suma de start, astfel ca aceste afaceri sa poata fi demarate cu bani putini.


Iti oferim 3 idei de afaceri din care sa alegi sau sa te inspiri: afaceri care ne invata manierele elegante, agentie de preturi, magazin de cadouri speciale.

Agentie de maniere elegante

Putini dintre noi sunt familiarizati cu modul corect in care trebuie sa se comporte in societate, in diverse situatii. Stim ca intr-un local barbatul trebuie sa intre primul, inaintea femeii, dar oare regula se pastreaza si daca e vorba de un magazin de cosmetice?

De asemenea, multi dintre noi au ocazia de a lua masa la un restaurant de lux, caz in care se pun tot felul de intrebari: cum ne imbracam, ce mancare si bautura comandam, cum folosim tacamurile, cat la suta din nota de plata trebuie sa lasam bacsis etc.?

Si astfel de situatii sunt numeroase: care sunt regulile de prezentare intr-un grup, in ce conditii se poate face o vizita, cand se dau flori, cum trebuie sa fie un cadou s.a.m.d.
 
O persoana buna cunoscatoare a acestor reguli si cu experienta poate oferi cursuri de maniere elegante, punand astfel baza unei afaceri foarte interesante. Principala investitie se refera la inchirierea si amenajarea unei sali, care trebuie sa fie un model de confort si bun gust.


Un asemenea serviciu nu se adreseaza chiar oricui; clientii sunt oameni cu anumite pretentii, pentru ca si afacerea este una cu pretentii. Din acest motiv trebuie creata o atmosfera cat mai selecta: clientii nu vor sta in banci, ca la scoala, ci vor fi asezati pe scaune confortabile, in semicerc. Ei vor primi la fiecare sedinta un set de materiale tiparite care sintetizeaza principalele probleme ce vor fi discutate, astfel incat sa nu fie nevoie sa se ia notite. Sala va fi dotata cu televizor, video, proiector de diapozitive etc. si, foarte important, va avea amenajate mici decoruri (o masa echipata cu tot ce trebuie va fi ), unde cursantii sa poata aplica, concret, lucrurile invatate.
 
Agentie de preturi
 
Multi dintre noi ne-am umplut de ciuda - si nu o singura data - pentru ca, dupa ce am facut o achizitie mai importanta (un automobil, o masina de spalat sau o combina muzicala), am constatat ca am fi putut cumpara exact acelasi produs din alta parte, la un pret cu mult mai avantajos. Pe aceasta constatare se bazeaza functionarea unei agentii de preturi care identifica, pentru clientii ei, daca exista un pret mai mic decât cel cunoscut de acestia pentru un anumit produs.
 
Daca in banca de date exista un asemenea pret, clientii platesc agentiei un comision de 30-40% din diferenta castigata si primesc in schimb adresa magazinului unde pot gasi produsul respectiv.

Cheia succesului unei afaceri cu o agentie de preturi o reprezinta o baza de date adusa mereu la zi printr-o informare rapida si eficienta, sustinuta de un sistem de contacte si relatii in lumea comerciantilor. Daca vreti sa va lansati intr-o astfel de afacere, va trebui sa studiati zilnic ofertele de pe Internet, prospecte, cataloage, si, nu in ultimul rând, vitrinele magazinelor. Numai in acest fel va puteti forma o imagine calificata asupra bransei si va veti dovedi capabil, inca de la prima solicitare, sa sfatuiti clientul daca merita sau nu sa caute un pret mai mic decât cel indicat de el.

Observarea pietei este insa numai o metoda de a va informa asupra preturilor. O alta consta in chestionarea directa a comerciantului. In general, aceasta este metoda de baza pentru prospectarea ofertei de preturi. Va trebui, deci, sa intrati in contact cu firme, magazine specializate, supermnarket-uri, angrosisti etc., de la care sa primiti informatii necesare. Se recomanda ca primul contact cu posibilii parteneri sa fie personal, intrucât stabilirea colaborarii presupune niste explicatii, satabilirea unor detalii (furnizarea periodica a unor liste de preturi actualizate etc.) si, eventual, munca de convingere.
 
 
Magazin de cadouri
 
Vi s-a intamplat cumva, in special in perioada Sarbatorilor, sa traiti un moment de panica, gandindu-va la sumedenia de rude, prieteni si cunoscuti carora trebuia sa le faceti cate un cadou? Daca da, atunci cu siguranta veti intelege imediat cat de oportuna este infiintarea unui mic magazin specializat pe cadouri (este vorba de un magazin care sa comercializeze cadouri gata ambalate, pe care dvs. nu mai trebuie decat sa le oferiti cui doriti).

In oferta unui asemenea magazin nu sunt cuprinse lucruri iesite din comun sau foarte scumpe. Gasiti aici produse cat se poate de banale (cosmetice, carti, jucarii, fructe, dulciuri), dar care sunt ambalate atat de atragator incat destinatarul aproape ca nici nu va mai acorda atentie continutului cadoului in sine.

Prima impresie conteaza. Si ce impresie mai placuta poate fi decat sa primesti un cosulet incarcat cu tot felul de nimicuri, impachetat insa intr-un celofan de lux si legat cu o funda cocheta, totul dovedind atentie si mult bun gust?

Informatii suplimentare:

- cadouri-de-neuitat:-baloane-cu-obiecte-inauntru

- cadourile-super-afacere-pe-net-un-magazin-online-poate-primi-sute-de-clienti-intr-un-minut
 


Articole conexe:

Ultima ora:





Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Abonare newsletter Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul Clubideideafaceri.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Comentarii
0 comentarii




 
Email RSS Facebook Comunica experienta
Clubideideafaceri.ro
Sectiuni
  • Concurs
  • Afaceri agricole
  • Afaceri cu produse handmade
  • Afaceri online
  • Antreprenoriat
  • Apicultura
  • Cafenea
  • Comert
  • Constructii
  • Covrigarie
  • Cultivarea ciupercilor
  • Fonduri Europene si Finantare
  • Francize
  • Furnizori
  • Idei de afaceri
  • Infiintare firma
  • Investitii
  • Management
  • Marketing
  • PFA
  • Piscicultura
  • Plan de afaceri
  • Turism
Expertii nostri
Marian Negrea
Ana Steinberg Mihaela Ursuleanu Emilia Rosu Dan Popa Vlad Tanasa


Video club