O afacere care merge din plin - magazin de articole personalizate

de Clubideideafaceri.ro la 18 Aug. 2014

Tags: magazin, afacere, idei de afaceri, afaceri, afacere, produse personalizate, articole personalizate



Cele mai accesibile 10 afaceri care pot
fi demarate la ora actuala in Romania!

Investitie initiala - doar cateva sute de euro!

>> Click AICI <<

 

Este o afacere placuta care iti permite valorificarea propriei creativitati: magazin cu diverse articole personalizate. Aici se pot produce si vinde articole personalizate: de la tricourile traditionale, pe care se pot imprima, la alegerea clientilor, cateva cuvinte de felicitare sau o fraza amuzanta/spirituala, pana la umbrele intr-o multime de culori. De la calendare cu poza propriului partener de afaceri si puzzle-uri cu portretele prietenilor la sepci si rucsacele pe care clientii pot comanda desenul pe care-l doresc. Poti oferi chiar si placute de inmatriculare pentru biciclete.


 
Toate aceste produse vin sa satisfaca o dorinta larg raspandita: aceea de a purta (sau doar de a poseda) un obiect unic, capabil sa demonstreze ca posesorul sau are ceva special, care-l individualizeaza si il distinge de restul lumii. 
 
Cei care aleg aceasta activivitate pot beneficia de toate avantajele productiei in serie. Oricum, cei care doresc sa porneasca aceasta afacere trebuie sa aiba in vedere cerintele pietei, este posibil sa personalizezi articole, imprimand orice tip de imagini si de texte, pentru a le face unice, de negasit in nici un alt magazin.
 
De asemenea, poti sa angajezi un artist adevarat capabil sa efectueze decoratiunile sugerate de client cu vopsele spray in schimbul unui procent (cel putin 25%) din pretul de vanzare.
 
Investitia 

Investitia necesara pentru a lansa un magazin de articole personalizate variaza in functie de dimensiunile localului, de articolele pe care decideti sa le personalizati si, ca urmare, de echipamentele necesare efectuarii personalizarii. Investitia este pentru amenajarea magazinului, achizitionarea unui computer, a unei imprimante si a unui copiator (necesar pentru imprimarea desenelor si fotografiilor pe stofa), efectuarea unei promovari de inceput si rezolvarea problemelor de infiintare a firmei. 
 
In medie, amortismentele, chiria, cheltuielile de regie, promovarea, cheltuielile cu personalul, achizitionarea articolelor care vor fi personalizate, cheltuielile generale si cele cu tinerea contabilitatii se ridica in general la 70% din cifra de afaceri.  Incasarile variaza in functie de localizarea magazinului, de spiritul antreprenorial al detinatorului magazinului si de marfa care se vinde. 

Puncte critice ale afacerii
 
Initiativa risca insuccesul in afaceri daca nu este bine aleasa localizarea magazinului;
Trebuie sa aveti mare atentie cu modurile de promovare;
Atentie la alegerea produselor pe care le veti vinde;
Inainte de a lucra la capacitatea maxima, trebuie sa aveti rabdare si, mai ales, sa detineti resursele financiare necesare supravietuirii in primul an;
Pentru a avea succes, aveti nevoie de capacitate creativa care nu este usor de dobandit: clientul este intotdeauna satisfacut atunci cand cel care personalizeaza obiectele este in masura sa il asculte si sa sugereze idei pe placul sau;
Pentru ca articolele pe care le vindeti sa fie apreciate de un numar mare de clienti, trebuie sa stiti sa selectionati si sa va orientati in achizitionarea produselor de buna calitate, la un pret accesibil; fiind vorba despre gadget-uri, clientii sunt rareori disponibili sa plateasca mult. 
 
Localizarea magazinului
 
O buna localizare este fundamentala pentru succesul afacerii. Pentru ca activitatea sa se bucure de reusita, trebuie sa fie desfasurata intr-o localitate cu cel putin 300.000 de locuitori. In ceea ce priveste zona, este foarte important ca traficul pietonal sa fie intens. Ideal ar fi ca orasul sa fie frecventat de turisti, deci alegeti, daca este posibil, centre comerciale sau istorice,  zone din preajma monumentelor, pietelor si muzeelor, care atrag turistii.
 
Pionierii personalizarii
 
Andrew Carnegie a fost primul intreprinzator care a descoperit importanta pe care oamenii o atribuie propriului lor nume, descoperire pe care a exploatat-o inca din copilarie. Cand avea doar 10 ani, descoperirea i-a permis sa procure zilnic hrana gratuit pentru iepurii pe care-i crestea.

Cum? Acordand tuturor copiilor care promiteau sa aduca zilnic hrana pentru iepuri privilegiul de a boteza un iepuras cu numele lor. Multi ani mai tarziu, va castiga milioane de dolari folosind acelasi sistem. Trebuind sa vanda linii de cale ferata unei importante firme din Pennsylvania, Andrew Carnegie a construit la Pittsburgh o enorma otelarie dandu-i numele presedintelui companiei: Edgar Thomson. Acesta a devenit cel mai bun client al sau. 
 


Articole conexe:

Ultima ora:





Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Abonare newsletter Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul Clubideideafaceri.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Comentarii
0 comentarii




 
Email RSS Facebook Comunica experienta
Clubideideafaceri.ro
Sectiuni
  • Concurs
  • Afaceri agricole
  • Afaceri cu produse handmade
  • Afaceri online
  • Antreprenoriat
  • Apicultura
  • Cafenea
  • Comert
  • Constructii
  • Covrigarie
  • Cultivarea ciupercilor
  • Fonduri Europene si Finantare
  • Francize
  • Furnizori
  • Idei de afaceri
  • Infiintare firma
  • Investitii
  • Management
  • Marketing
  • PFA
  • Piscicultura
  • Plan de afaceri
  • Turism
Expertii nostri
Emilia Rosu
Marian Negrea Mihaela Ursuleanu Ana Steinberg Vlad Tanasa Dan Popa


Video club