4 tehnici ca sa devii un patron respectat

de Clubideideafaceri.ro la 04 Apr. 2016

Tags: afacere, afaceri, tehnici de comunicare, angajati,



Paulownia - o afacere din care sa castigi 30.000 euro/ha

Ghid pentru plantatia ta de Paulownia - o afacere cu radacini
viguroase, succes infloritor si roade financiare bogate!

>> Click AICI <<

 


Poti sa fii cel mai apreciat pe plan profesional, dar daca nu te intelegi bine cu ceilalti, nu vei ajunge prea departe. Din fericire, exista mai multe lucruri pe care le poti face pentru a-ti imbunatati comunicarea cu ceilalti si relatiile directe pentru afacerea ta.



 Aceste mici schimbari te vor ajuta sa dezvolti relatii mai bune cu ceilalti, vor imbunatati modul in care esti perceput si afacerea ta va creste, evident.

Daca aplici aceste tehnici in fiecare zi, vei vedea ca situatia se schimba semnificativ si ca vei reusi sa te faci remarcat nu doar ca un bun profesionist, ci si ca un leader pe care toti ceilalti il apreciaza cu adevarat si il respecta.

1. Arata ca iti pasa

Cand trebuie sa lauzi pe cineva, nu uita sa iti arati aprecierea. Daca un angajat sau coleg a facut un gest frumos pentru tine, oricat de mic, nu uita sa-i multumesti.

Gaseste la fiecare dintre angajatii tai cel putin o trasatura care sa iti placa si spune-le ce apreciezi la ei. Intampina-ti echipa cu caldura ori de cate ori trec prin biroul tau sau te suna. Atunci cand le arati celorlalti ca iti pasa de ei, ii incurajezi sa reactioneze si ei in acelasi mod.

2.  Asculta cu atentie

Din nefericire, arta de a asculta cu atentie incepe sa devina doar un mit. A asculta in mod activ inseamna sa arati ca asculti si recunosti, in acelasi timp, perspectiva celuilalt asupra situatiei pe care ti-o prezinta.

Foloseste propriile tale cuvinte pentru a repeta ceea ce ti-a spus interlocutorul tau. Facand asta, ii vei demonstra ca ai analizat cu atentie ceea ce tocmai ti-a fost transmis. Angajatii tai vor simti ca pot avea incredere in tine deoarece esti un ascultator activ.

3. Stinge conflictele
Daca esti omul care poate aduce laolalta mai multi oameni, atunci trebuie sa fii si persoana la care se apeleaza atunci cand se isca anumite conflicte. Atunci cand unii angajati nu sunt de acord asupra unui lucru, atmosfera intregului birou se poate modifica.

Joaca rolul unui mediator si calmeaza spiritele. Participa la o discutie privata cu partile implicate si incearca sa ii ajuti sa rezolve conflictul. Toti iti vor fi recunoscatori, dar vor recunoaste in tine spiritul de lider.

4. Comunica eficient
In afara abilitatilor de ascultator activ, trebuie sa dispui si de abilitati de comunicare. Atunci cand te afli intr-o discutie cu ceilalti, nu incepe sa spui primele lucruri care iti trec prin mine. Fii atent la cuvintele pe care le folosesti. O comunicare eficienta te va ajuta sa elimini eventualele neintelegeri cu ceilalti.



Articole conexe:

Ultima ora:





Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Abonare newsletter Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul Clubideideafaceri.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Comentarii
0 comentarii




 
Email RSS Facebook Comunica experienta
Clubideideafaceri.ro
Sectiuni
  • Concurs
  • Afaceri agricole
  • Afaceri cu produse handmade
  • Afaceri online
  • Antreprenoriat
  • Apicultura
  • Cafenea
  • Comert
  • Constructii
  • Covrigarie
  • Cultivarea ciupercilor
  • Fonduri Europene si Finantare
  • Francize
  • Furnizori
  • Idei de afaceri
  • Infiintare firma
  • Investitii
  • Management
  • Marketing
  • PFA
  • Piscicultura
  • Plan de afaceri
  • Turism
Expertii nostri
Ana Steinberg
Marian Negrea Dan Popa Mihaela Ursuleanu Emilia Rosu Vlad Tanasa


Video club