7 strategii pentru cei care urasc networking-ul

de Clubideideafaceri.ro la 18 Iun. 2013

Tags: networking, strategii, evenimente, socializezi



Obtine profit din cresterea pasarilor de curte

- investitie mai mult decat accesibila
- piata de desfacere asigurata

>> Click AICI <<

 

Pentru unele persoane este extrem de dificil sa-si creeze retele, pentru altele este un lucru pe care il fac in mod natural. Daca te afli in prima categorie, incearca aceste sapte strategii pentru a transforma networkingul intr-o activitate mai placuta si mai profitabila.


Cu totii am auzit cat de important este sa participi la evenimente si sa socializezi pentru a-ti crea legaturi. Intalnirile fata în fata sunt în general modalitati mult mai eficiente si mai rapide de a cunoaste pe cineva decat prin intermediul metodelor online.

Exista cativa oameni care s-au nascut cu darul de a face networking. Eu nu ma numar printre ei. Nu mi-a placut networking-ul pana în momentul in care am descoperit cateva strategii care mi-au oferit confort si care au transformat aceasta activitate intr-una mai placuta si plina de satisfactii.

Iata cele mai importante sapte strategii pe care le folosesc si pe care le împartasesc cu clientii mei pentru a ne bucura (si a scapa) de evenimentele de socializare.

1.    Zambeste.
Înainte sa cobori din masina sau din camera de hotel, inspira adânc si zambeste. Fa-o in mod deliberat. Ia cu tine zambetul si tine-l pe buze.

2.    Salveaza pe cineva.
Nu esti singurul caruia nu-i plac evenimentele de networking. Aproape întotdeauna vei remarca pe cineva stand pe margine, singur. Alatura-i-te si fa-l sa se simta bine. Va aprecia faptul ca l-ai „salvat” si vei avea pe cineva care îsi doreste cu adevarat sa vorbeasca cu tine. Apoi, daca mai vezi alte persoane care se simt stinghere, invita-le sa faca parte din noul grup. Toti te vor privi ca pe o persoana de legatura.

3.    Nu te gandi la ceea ce va trebui sa spui.
Descopera-ti noul prieten. Poti începe conversatia facandu-i un compliment referitor la bijuterii, remarcand operele de arta din sala de receptie sau intrebandu-l de ce participa la acest eveniment. Lasa-l sa vorbeasca. Atunci cand va fi momentul potrivit, conversatia va fi directionata catre tine în mod natural si îti vei putea spune punctul de vedere.

4.    Relaxeaza-te.
Aminteste-ti ca este o simpla conversatie. Nu încerca sa vinzi, nu încerca sa impresionezi, implica-te doar pentru a-l cunoaste pe celalalt, fii tu insuti! Oamenii cumpara de la cei pe care ii cunosc, ii plac si in care au încredere. Pune bazele unei relatii. Cunoasteti-va.

5.    Nu încerca sa-i cunosti pe toti.
Nu este o competitie. Personal, prefer sa cunosc mai putini oameni, dar mai bine, decât sa port conversatii superficiale cu toata lumea.

6.    Follow-up-ul
E mai important sa intri în posesia detaliilor de contact decât sa-ti dai cartea de vizita tuturor celor pe care îi întâlnesti. Adevarul e ca foarte putine persoane pastreaza legatura dupa evenimentele de networking. Spune-i noului prieten despre cum si când veti relua legatura dupa eveniment ca sa stie la ce sa se astepte.

7.    Pastreaza acelasi grup de networking si intalniti-va în mod regulat.
Cu cat te vei întâlni mai des cu acesti oameni, cu atat îi vei cunoaste mai bine si vei vedea roadele acestor relatii in cadrul afacerii tale.


Articole conexe:

Ultima ora:





Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Abonare newsletter Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul Clubideideafaceri.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Comentarii
0 comentarii




 
Email RSS Facebook Comunica experienta
Clubideideafaceri.ro
Sectiuni
  • Concurs
  • Afaceri agricole
  • Afaceri cu produse handmade
  • Afaceri online
  • Antreprenoriat
  • Apicultura
  • Cafenea
  • Comert
  • Constructii
  • Covrigarie
  • Cultivarea ciupercilor
  • Fonduri Europene si Finantare
  • Francize
  • Furnizori
  • Idei de afaceri
  • Infiintare firma
  • Investitii
  • Management
  • Marketing
  • PFA
  • Piscicultura
  • Plan de afaceri
  • Turism
Expertii nostri
Ana Steinberg
Emilia Rosu Dan Popa Marian Negrea Mihaela Ursuleanu Vlad Tanasa


Video club