Cum sa-ti lansezi atacul in campania de marketing

de Clubideideafaceri.ro la 02 Nov. 2015

Tags: marketing, promovare, publicitate, campanie de promovare



Paulownia - o afacere din care sa castigi 30.000 euro/ha

Ghid pentru plantatia ta de Paulownia - o afacere cu radacini
viguroase, succes infloritor si roade financiare bogate!

>> Click AICI <<

 


Publicatia nu trebuie aleasa in functie de tarifele de publicitate pe care le practica, ci in functie de segmentul de populatie caruia i se adreseaza si care trebuie sa corespunda cu cel vizat pentru produsele noastre.



Lansati atacul mai intai in presa locala, apoi extindeti-l la nivel national. Este mai simplu si mai putin riscant. Curba “de invatare” este mai lina daca este realizata in mijloacele mass-media cu o audienta scazuta.

Exista erori inevitabile atunci cand se incepe o campanie de promovare, erori ce nu pot fi remarcate pana cand nu se observa reactia publicului.

Fie mesajul ce se desprinde nu este cel mai potrivit pentru a atrage atentia, fie modalitatea de prezentare nu este cel mai fericit aleasa.

Nu este tarziu pentru o schimbare, dar, pentru ca impactul sa fie minim, este mai bine ca, in aceasta perioada de invatare, promovarea sa se desfasoare intr-un segment de presa cu public redus. In acest fel, se va evita consumarea dintr-odata a intregului fond destinat acestei actiuni.

Dupa ce v-ati asigurat ca mesajul publicitar are efectul scontat, extindeti campania la presa cu audienta nationala.


         

Ultima ora:





Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Abonare newsletter Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul Clubideideafaceri.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Comentarii
0 comentarii




 
Email RSS Facebook Comunica experienta
Clubideideafaceri.ro
Sectiuni
  • Concurs
  • Afaceri agricole
  • Afaceri cu produse handmade
  • Afaceri online
  • Antreprenoriat
  • Apicultura
  • Cafenea
  • Comert
  • Constructii
  • Covrigarie
  • Cultivarea ciupercilor
  • Fonduri Europene si Finantare
  • Francize
  • Furnizori
  • Idei de afaceri
  • Infiintare firma
  • Investitii
  • Management
  • Marketing
  • PFA
  • Piscicultura
  • Plan de afaceri
  • Turism
Expertii nostri
Dan Popa
Marian Negrea Mihaela Ursuleanu Vlad Tanasa Ana Steinberg Emilia Rosu


Video club