10 moduri de atragere a audientei potrivite pe Twitter

de Clubideideafaceri.ro la 28 Ian. 2014

Tags: audienta, afacere, marketing online, retele de socializare, profil



Cele mai accesibile 10 afaceri care pot
fi demarate la ora actuala in Romania!

Investitie initiala - doar cateva sute de euro!

>> Click AICI <<

 

In cartea sa, „Totul despre Twitter”, specialistul in marketing online si CEO la Social Media Firm, Scott Levy, ofera antreprenorilor informatii esentiale pentru crearea unei strategii de social media care sa le relanseze brandul si afacerea. Noi iti prezentam 10 modalitati eficiente care te vor ajuta sa te decizi asupra modului in care vrei ca lumea sa-ti perceapa brandul.


In timp ce majoritatea companiilor mari cum ar fi McDonald’s au followeri de pretutindeni, alte afaceri mai mici, de nisa pot avea foarte multe beneficii de pe urma atragerii unei audiențe specifice. O afacere mica dintr-un oras sau dintr-o regiune, cum ar fi un centru de infrumusetare care poate deservi doar 50 de persoane pe saptamana, poate avea de castigat mai mult de pe urma unui grup local de followeri decat de pe urma a 100.000 de persoane din toate colturile lumii care nu vor apela niciodata la serviciile oferite de acesta.
Va trebui sa te decizi daca iti axezi strategia pe dezvoltarea de branduri locale, nationale sau internationale. E foarte important sa ai in vedere o serie de aspecte atunci cand iti alegi audienta de pe Twitter:
  • Grupul tinta potential al afacerii tale.  Incerci sa dezvolti un brand la nivel local sau international?

  • Resursele de care dispui. De cat timp si de cati bani ai nevoie pentru a iti monitoriza (tu sau angajatii tai) activitatile de social media si pentru a interactiona cu followerii? Daca ai multi followeri pe Twitter, dar nu ai timp (sau nu te interesează) sa le raspunzi, ii vei pierde ca sustinatori ai brandului.

  • Tipul de produs sau serviciu pe care il oferi. Daca esti un dezvoltator de software vei vrea sa atragi cat mai multe persoane posibil. Dar daca vinzi mobilier de top, poate ti-ar fi mai la indemana sa ai un grup mai restrans de followeri care sa-ti aprecieze si care sa-si permita bunurile pe care le oferi.

Iata 10 moduri facile pentru a atrage o audienta specifica pe Twitter:

1. Creeaza-ti un profil ireprosabil. Orice tip de social media iti ofera posibilitatea de a  te prezenta intr-un fel sau altul. Asigura-te ca profilul tau de Twitter si biografia dezvaluie intr-un mod succint cine esti si cu ce te ocupi, dar nu incerca sa vinzi! Fotografia ar trebui sa fie reprezentativa – daca e personala, incearca sa iei in considerare ca oamenii acceseaza site-ul si de pe telefonul mobil, asa ca ar fi bine sa vada mai mult decat un punct pe ecran. De obicei cele mai eficiente sunt portretele in care nu lipseste zambetul discret. Lasa fotografiile cu familia si prietenii pentru pagina de Facebook. 

2. Creeaza o retea de promovare. Permite-le celor de pe Facebook sa-ti descopere profilul de Twitter si pe cei de pe Twitter sa dea peste pagina ta de Facebook. Fa la fel pe LinkedIn si alte site-uri de social media. O initiativa recenta pe LinkedIn pe un grup de discutii a fost legata de necesitatea schimbului de profiluri de Twitter – si toata lumea s-a conformat.

3. Pune-ti legatura catre Twitter peste tot. Nu te sfii sa impartasesti cu ceilalti site-urile de socializare unde poti fi gasit.

4. Raspunde cu aceeasi moneda. Daca iti dau like, da-le si tu. Daca devin followeri pe Twitter, aboneaza-te si tu la postarile lor. Daca te recomanda pentru abilitati pe LinkedIn, recomanda-i si tu.

5. Da o nuanta de umanitate profilului tau. Foloseste-ti mai degraba propria identitate decat brandul sau logo-ul tau. Pe Twitter oamenii din spatele afacerilor au de obicei mai multi followeri decat afacerile in sine. Creeaza-ti retele cu oamenii din spatele afacerilor - acest lucru te poate ajuta sa stabilesti relatii si poti crea chiar strategii de promovare pe site-urile de socializare impreuna cu ei.

6. Foloseste imagini. Pot fi foarte eficiente pentru postarile pe Twitter. Fotografiile capteaza atentia audientei, dar asigura-te ca au rezolutia necesara si ca sunt potrivite pentru grupul tau tinta.

7. Fii la curent cu ultimele noutati. Fiecare platforma de social media incearca sa ramana in trend cu preferintele utilizatorilor si sa fie cat mai inovativa. In consecinta, se introduc in mod constant noi optiuni de care poti beneficia si tu in incercarea de a-ti crea audienta si dezvolta brandul. Poate nu va fi cazul sa folosesti toate caracteristicile pe care le ofera platformele de social media, dar merita sa fii la curent cu ultimele imbunatatiri.

8. Fa-ti un program. in timp ce-ti monitorizezi profilurile  de pe platformele de social media, e posibil sa nu mai ai timp sa fii un participant activ. Daca asa stau lucrurile, poate ar fi cazul sa-ti schitezi un program pentru a-ti face simtita prezenta online.

9. Decide ce functioneaza si ce nu. Daca scopul tau este crearea unei audiente si dezvoltarea unui brand, atunci va trebui sa-ti monitorizezi rezultatele. Daca te expui si cu toate astea nu obtii niciun raspuns, poate ar trebui sa schimbi abordarea. Daca audienta este mai activa pe Twitter, dar te ignora pe Facebook, atunci concentreaza-te pe reteaua de socializare unde ai mai mult succes.

10. Starneste-le curiozitatea. Pe scurt, trebuie sa fii interesant: daca postezi lucruri incitante, vei avea din ce in ce mai multi followeri; daca esti plictisitor, nu te va urmari nimeni. Alege-ti cu atentie postarile.

Atragerea unei audiente pe Twitter va necesita un efort destul de mare; vestea buna este ca poti sa te ocupi de asta de la birou, de acasa sau din concediu, butonandu-ti tableta. Aminteste-ti sa postezi de cel putin cinci ori pe saptamana.

Articole conexe:

Ultima ora:





Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Abonare newsletter Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul Clubideideafaceri.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Comentarii
0 comentarii




 
Email RSS Facebook Comunica experienta
Clubideideafaceri.ro
Sectiuni
  • Concurs
  • Afaceri agricole
  • Afaceri cu produse handmade
  • Afaceri online
  • Antreprenoriat
  • Apicultura
  • Cafenea
  • Comert
  • Constructii
  • Covrigarie
  • Cultivarea ciupercilor
  • Fonduri Europene si Finantare
  • Francize
  • Furnizori
  • Idei de afaceri
  • Infiintare firma
  • Investitii
  • Management
  • Marketing
  • PFA
  • Piscicultura
  • Plan de afaceri
  • Turism
Expertii nostri
Dan Popa
Vlad Tanasa Marian Negrea Ana Steinberg Emilia Rosu Mihaela Ursuleanu


Video club