4 pasi pentru a livra cel mai eficient mesaj de vanzare

de Clubideideafaceri.ro la 13 Iun. 2016

Tags: marketing, clienti, mesaje de vanzare, strategii de marketing, mesaje promotionale



Ghid practic pentru accesarea fondurilor europene

Obtine ACUM finantare europeana
nerambursabila cu un proiect de nota 10!

>> Click AICI <<

 

In marketing, un mesaj eficient este acela care comunica potentialilor clienti si celor deja existenti suma de solutii existente pentru problemele, nevoile si dorintele lor, este un mesaj care convinge.


Pentru a ajunge la "sufletul" clientului, iata 4 pasi care va vor ajuta sa livrati cel mai eficient mesaj de vanzare.

 1.  Identificati toate nevoile si dorintele, lipsurile si problemele potentialilor clienti

In plus, clientii vin si cu alte nevoi astfel ca strategia creata va rezona in mod eficace cu sistemul empatic cu ajutorul caruia ei se ghideaza in amalgamul de produse si servicii de pe piata.

Clientii se vor alatura brand-urilor care le inteleg nevoile, problemele, care le respecta neajunsurile si cerintele, nivelul de asteptari si disponibilitatea de a oferi un pret specific contra unui anumit produs sau serviciu.

2   Oferiti solutiile adecvate

Oferiti solutiile pe care le detineti pentru ei intr-o maniera adecvata, cu un ambalaj care sa corespunda asteptarilor lor in materie de ton, expresii, limbaj samd. In functie de tipul de produs si serviciu, de calitatea si pretul lor samd difera toate aceste aspecte.

3. Subliniati motivele pentru care audienta ar trebui sa va aleaga produsele.

In strategia de marketing, in mesajele adresate, subliniati avantajele pe care le au produsele/serviciile dvs. in comparatie cu  altele de pe piata. In plus, adaugati marturii ale clientilor si beneficiile pe care le au cei care v-au ales dintre firmele existente pe piata.

4. Utilizati marturii

O tehnica de marketing care garanteaza (in principiu) cresterea vanzarilor consta in utilizarea in cadrul mesajelor promotionale a marturiilor (in engleza "testimonials"), adica a acelor pareri favorabile exprimate de diverse persoane din afara firmei dvs. vis-à-vis de produsul sau serviciul pe care il promovati.

Marturiile sunt eficiente ca instrumente de marketing – pentru ca ofera credibilitate si incredere. Iar cand o firma de incredere ofera un produs credibil, succesul este garantat.



 



Articole conexe:

Ultima ora:





Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Abonare newsletter Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul Clubideideafaceri.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Comentarii
0 comentarii




 
Email RSS Facebook Comunica experienta
Clubideideafaceri.ro
Sectiuni
  • Concurs
  • Afaceri agricole
  • Afaceri cu produse handmade
  • Afaceri online
  • Antreprenoriat
  • Apicultura
  • Cafenea
  • Comert
  • Constructii
  • Covrigarie
  • Cultivarea ciupercilor
  • Fonduri Europene si Finantare
  • Francize
  • Furnizori
  • Idei de afaceri
  • Infiintare firma
  • Investitii
  • Management
  • Marketing
  • PFA
  • Piscicultura
  • Plan de afaceri
  • Turism
Expertii nostri
Emilia Rosu
Ana Steinberg Dan Popa Marian Negrea Mihaela Ursuleanu Vlad Tanasa


Video club