4 strategii de marketing online pentru un buget redus

de Clubideideafaceri.ro la 28 Mar. 2013

Tags: marketing online, online, linkedin, blog, bloguri, youtube, afacere, plan afacere



Ghid practic pentru accesarea fondurilor europene

Obtine ACUM finantare europeana
nerambursabila cu un proiect de nota 10!

>> Click AICI <<

 

Intr-o lume in care atentia este esentiala, e din ce in ce mai dificil sa atragi atentia publicului tinta. Nu numai ca ai concurenta companiilor mari care au departamente de marketing bine finantate, dar te afli in competitie si cu mass-media si o multitudine de alte organizatii pentru a capta atentia publicului. Asta nu inseamna, insa, ca eforturile de marketing trebuie sa aiba un cost mare pentru a iesi in evidenta.


Iata cateva moduri creative si necostisitoare prin care va puteti face remarcat intr-o lume digitala: 
 
1. Promovati-va cu ajutorul unei celebritati locale.
 
In loc de a incerca sa obtineti sprijinului unei celebritati la nivel mondial, incercati sa cautati o celebritate locala. Cine sunt mai exact aceste celebritati locale? Acestia sunt oamenii despre care scrie presa locala, cum ar un profesor sau un rezident care a realizat ceva pozitiv. Acestia sunt mult mai usor de localizat si de contactat, iar costurile de publicitate sunt mult mai mici.
 
2. Creati un grup LinkedIn.
 
Grupul LinkedIn se poate crea gratuit, ofera informatii utile utilizatorilor si ajuta la cresterea vanzarilor. Crearea grupului necesita dedicare si rabdare, dar principalul obiectiv este furnizarea resurselor si inceperea discutiilor pe anumite teme, din urma carora utilizatorii sa aiba de castigat.
 
3. Realizati publicitatea prin intermediul blogurilor.
 
Cum puteti crea oportunitati de marketing prin intermediul unui blog? Identificati trei sau cinci bloguri care sunt vizate pe piata, contactati creatorul si oferiti-i cateva idei despre modul in care doriti sa transmiteti informatia cititorilor. 

Iata cateva posibilitati de promovare cu ajutorul blogurilor: 
 
- Oferiti proprietarului blogului o cantitate mica din produsele sau serviciile dumneavoastra gratuit, care, la randul lui, le poate oferi publicului. 
 
- Trimiteti idei pentru mesajele de pe blog prin intermediul carora doriti sa se explice de ce le-ar fi de ajutor cititorilor produsul sau seviciul dumneavoastra.
 
4. Creati un material video pentru YouTube
 
Cu mai mult de 800 de milioane de vizitatori unici pe luna, YouTube poate fi o platforma puternica pentru marketingul online. Pentru a face acest lucru, pur si simplu postati videoclipuri aleatorii ale produselor sau serviciilor dumneavoastra.

Videoclipurile pe care le creati trebuie sa cuprinda urmatoarele elemente: un titlu care sa contina cuvinte cheie, un mesaj clar si un numar de contact. Aceasta metoda necesita o investitie mica, deoarece nu necesita echipamente profesionale, iar editarea se poate face cu ajutorul unui software online.



Articole conexe:

Ultima ora:





Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Abonare newsletter Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul Clubideideafaceri.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Comentarii
0 comentarii




 
Email RSS Facebook Comunica experienta
Clubideideafaceri.ro
Sectiuni
  • Concurs
  • Afaceri agricole
  • Afaceri cu produse handmade
  • Afaceri online
  • Antreprenoriat
  • Apicultura
  • Cafenea
  • Comert
  • Constructii
  • Covrigarie
  • Cultivarea ciupercilor
  • Fonduri Europene si Finantare
  • Francize
  • Furnizori
  • Idei de afaceri
  • Infiintare firma
  • Investitii
  • Management
  • Marketing
  • PFA
  • Piscicultura
  • Plan de afaceri
  • Turism
Expertii nostri
Marian Negrea
Emilia Rosu Mihaela Ursuleanu Ana Steinberg Vlad Tanasa Dan Popa


Video club