5 greseli in promovarea social media pe care le fac antreprenorii

de Clubideideafaceri.ro la 09 Feb. 2015

Tags: afacere, afaceri, promovare, social media, promovare pe social media,



Obtine profit din cresterea pasarilor de curte

- investitie mai mult decat accesibila
- piata de desfacere asigurata

>> Click AICI <<

 

Daca ai de gand sa-ti promovezi afacerea pe paginile social media, atunci trebuie sa-ti mentii prezenta. Trebuie sa pastrezi legatura cu cei care te urmaresc, aducand contributii la dialog, devenind un membru al comunitatii. Social media nu este un obiect pe care sa-l folosesti o data si apoi sa-l arunci este o fiinta vie fata de care-ti iei un angajament.


Iata 5 greseli in promovarea social media pe care le fac unii antreprenori

1. Ignorarea totala a social media, deoarece nu au timp sa-i inteleaga impactul.
Social media este ignorata in mod deliberat, sub pretextul ca au alte prioritati mult mai importante sau este perceputa ca fiind un lucru neserios: „retele prostesti si aplicatii pe care le folosesc doar copiii”.

2. O alta greseala facuta de antreprenori este cea de a se arunca in valtoarea celor mai noi proprietati ale social media fara sa ia in considerare importanta comportamentului. Hai sa nu mai vorbim despre social media si sa ne concentram asupra modului in care pot interactiona clientii, invata sau comunica!

Acorda-ti timpul necesar pentru a te gandi cum poti folosi socialul (si mobilul) pentru a transmite valoare clientilor tai si a-ti consolida brandul.

3. Branding necorespunzator pe site-uri diferite de social media.
Multi antreprenori se rezuma la a arunca o privire si la a scrie ceva pe site si cu totul altceva pe Twitter, Facebook sau pe profilul de
LinkedIn. Pentru consolidarea brandului este esential sa utilizezi un singur logo, acelasi design si acelasi tip de mesaj. Pentru a face asta, foloseste doar una-doua fotografii pentru toate mediile de socializare. Personalizeaza-ti fundalul de Twitter si Facebook, folosind elemente de pe site.

Pastreaza cuvintele-cheie si descrierile despre cine esti si ce faci pe toate site-urile pe care le gestionezi. Ah, si asigura-te ca toata informatia este actualizata si conforma cu realitatea.

4. Vorbesc despre ei insisi prea mult.
Social media este mai mult decat o simpla conversatie. O conversatie reala este un proces bidirectional in care persoanele se implica activ si se asculta unele pe celelalte in loc sa se laude cu propriile produse sau promotii.

Asa ca, daca in urma analizei descoperi ca esti mult prea „promotional”, incearca sa le vii in ajutor celorlalti din propria nisa, distribuind postari interesante si utile nu doar pentru tine, ci si pentru ceilalti. Vei descoperi ca vei intelege social media mult mai bine daca te vei comporta astfel.

5. Folosesc Vine.
Glumesc, dar nu chiar. Fiecare platforma noua care apare este un nou semnal, un nou sunet de clopotel. Este usor sa te pierzi in mrejele aplicatiilor noi si interesante si e adevarat ca vei avea de castigat daca vei fi primul in domeniul tau care va aduce noutate in vietile si mintile clientilor tai. Dar ne scapa niste aspecte.

Sunt sute de postari pe bloguri despre cum poti folosi Vine pentru afaceri si cum sa folosesti noile clipuri video de pe Instagram (InstaVid), iar serviciile de acest gen sunt vechi de cateva luni. Social media este un canal de comunicatie unic, dar este un simplu canal pentru a comunica cu o audienta.

Daca ai nevoie de un consultant sau un blogger care sa-ti spuna cum sa editezi un clip video de 6 secunde pentru a comunica cu clientii, atunci poate nu ar trebui sa folosesti nicio platforma de acest gen. Defineste-ti audienta. Previzioneaza ce vor vedea, citi sau auzi si spune: „Frate! Ce cool e chestia asta!”. Apoi du-te si produ un material folosind canalul/platforma in cauza. Nu e fizica cuantica, se poate invata!

Autor: Octavian Dinu




Articole conexe:

Ultima ora:





Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Abonare newsletter Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul Clubideideafaceri.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Comentarii
0 comentarii




 
Email RSS Facebook Comunica experienta
Clubideideafaceri.ro
Sectiuni
  • Concurs
  • Afaceri agricole
  • Afaceri cu produse handmade
  • Afaceri online
  • Antreprenoriat
  • Apicultura
  • Cafenea
  • Comert
  • Constructii
  • Covrigarie
  • Cultivarea ciupercilor
  • Fonduri Europene si Finantare
  • Francize
  • Furnizori
  • Idei de afaceri
  • Infiintare firma
  • Investitii
  • Management
  • Marketing
  • PFA
  • Piscicultura
  • Plan de afaceri
  • Turism
Expertii nostri
Vlad Tanasa
Mihaela Ursuleanu Ana Steinberg Marian Negrea Emilia Rosu Dan Popa


Video club