5 modalitati de crestere rapida a vanzarilor

de Clubideideafaceri.ro la 24 Mar. 2014

Tags: vanzari, crestere vanzari, clienti, site de prezentare, mediul online



Obtine profit din cresterea pasarilor de curte

- investitie mai mult decat accesibila
- piata de desfacere asigurata

>> Click AICI <<

 

In conditiile actuale ale unei piete cu nivel ridicat de competitivitate, este esential sa-ti prezinti produsele prin campanii de marketing diferite de cele ale concurentei, care sa aduca ceva nou si care sa tinteasca audienta potrivita. Iti propunem aceste 5 modalitati de crestere a vanzarilor pe care sa le pui in aplicare cat mai curand.


1. Stabileste o legatura solida cu audienta ta
 
Un marketing eficient se bazeaza pe intelegerea clientilor tai. Ar trebui sa stii nu doar cine sunt acestia si ce fel de produse cumpara, dar si motivele care ii determina sa cumpere si, nu in ultimul rand, de ce aleg sa cumpere de la tine. Canalizeaza-ti eforturile in vederea stabilirii unei legaturi cu ajutorul retelelor de socializare dar si printr-un blog. Este important de asemenea sa obtii reactii de la clientii tai in mod direct sau prin intermediul reprezentantilor de vanzari.
 
2. Ofera promotii speciale doar pentru perioade scurte de timp.
 
Poti atrage atentia clientilor asupra promotiilor pe termen scurt folosind stimulente deosebite. Si in acest anotimp, la fel ca si in celelalte, clientii interesati de pret vor cauta produse de calitate la preturi rezonabile. Indiferent de venituri, toti clientii sunt interesati de promotii, si in special de cupoanele de reduceri online, dupa cu se observa in ultima vreme.

3. Gestioneaza in mod corect recomandarile
 
Este vorba de recomandarile referitoare la clientii potentiali pe care le primesti fie din cadrul unei intalniri fie dupa o sesiune de networking. De mult ori nu li se acorda importanta cuvenita, insa este indicat sa iei legatura cu lead-ul repsectiv in decursul aceleasi zi sau cel tarziu a doua zi. Succesul vanzarilor se bazeaza si pe cultivarea relatiilor cu clientii tai, fie ca ei provin din mediul online sau din cel offline.

4. Concentreaza-te pe gasirea de idei noi  
 
Nu te baza pe o echipa restransa sau doar pe cei care se ocupa in mod curent de marketing ca sa vina cu idei noi. Cere parerea fiecarui angajat cand vine vorba de inovatie, si recompenseaza-l cu ceva deosebit pe cel care a adus cele mai multe sugestii creative.  Daca ai o firma cu putini angajati, poti convoca o sedinta separata legata de acest subiect sau aduna un focus-grup format din reprezentanti ai audientei tinta.
 
5. Actualizeaza-ti contentul
 
Cand ai actualizat ultima oara continutul site-ului de prezentare? Dar ce parere ai de gama de produse si modalitatile de promovare? De vreme ce site-ul tau de prezentare este primul loc din care clientii tai potentiali afla mai multe despre afacerea ta, este esential ca acesta sa aiba imagini recente si continut actualizat. Imagineaza-ti ca cineva iti gaseste site-ul, apoi doreste sa te contacteze si asa mai departe. Asigura-te ca nu intalneste niciun obstacol de-a lungul acestui proces. Avand in vedere numarul tot mai mare al utilizatorilor din mediul online, acest lucru ar reprezenta o modalitate de expunere semnificativa.
 

Articole conexe:

Ultima ora:





Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Abonare newsletter Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul Clubideideafaceri.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Comentarii
0 comentarii




 
Email RSS Facebook Comunica experienta
Clubideideafaceri.ro
Sectiuni
  • Concurs
  • Afaceri agricole
  • Afaceri cu produse handmade
  • Afaceri online
  • Antreprenoriat
  • Apicultura
  • Cafenea
  • Comert
  • Constructii
  • Covrigarie
  • Cultivarea ciupercilor
  • Fonduri Europene si Finantare
  • Francize
  • Furnizori
  • Idei de afaceri
  • Infiintare firma
  • Investitii
  • Management
  • Marketing
  • PFA
  • Piscicultura
  • Plan de afaceri
  • Turism
Expertii nostri
Marian Negrea
Emilia Rosu Vlad Tanasa Ana Steinberg Mihaela Ursuleanu Dan Popa


Video club