7 metode prin care campaniile tale de marketing sa aiba succes maxim

de Clubideideafaceri.ro la 28 Sep. 2015

Tags: afaceri, afacere, clienti, marketing, campanii de marketing, vanzari



Paulownia - o afacere din care sa castigi 30.000 euro/ha

Ghid pentru plantatia ta de Paulownia - o afacere cu radacini
viguroase, succes infloritor si roade financiare bogate!

>> Click AICI <<

 


Pe o piata foarte competitiva, este vital sa vii in mod constant cu ceva nou pentru publicul tau tinta.




Iata 7 metode prin care tale campaniile de marketing sa aiba succes maxim!

1. Asculta-ti clientii
Marketing-ul inteligent se bazeaza in intregime pe intelegerea clientilor. Trebuie sa stii cine sunt, ce cumpara, dar mai ales de ce cumpara si de ce aleg sa cumpere de la tine. Dubleaza-ti eforturile de comunicare cu ajutorului retelelor sociale si blogurilor. Obtine informatii direct de la clienti sau chia si prin intermediul vanzatorilor.

2. Anunta promotii speciale
Utilizeaza stimulente speciale pentru a atrage clientii catre promotii pe termen scurt. Acum, consumatorii cauta preturi bune pentru calitate mare, si promotiile atrag clienti din fiecare categorie economica de public. Cupoanele si voucherele sunt absolut necesare, mai ales ca se inregistreaza o mare cerinta de vouchere online.

3. Investeste in customer service de calitate
Atunci cand primesti telefoane de la clientii care cer informatii despre firma/produsul/serviciul tau, incearca sa afli de unde stiu acestia despre tine. Urmareste toate aceste surse venite atat din online, cat si din publicitatea traditionala, pentru ca vanzarile de astazi provin din relatia de incredere stabilita intre client si producator printr-un serviciu de relatii clienti de calitate.

4. Concentreaza-te pe ideile noi
Nu te baza doar pe tine sau pe o mica echipa pentru a veni cu idei proaspete. Fa in asa fel incat inovatia sa fie responsabilitatea tuturor. Organizeaza sedinta de idei (brainstorming), teambuildinguri si premiaza indivizii care fac cele mai inteligente sugestii.

5. Reinnoieste campaniile de retentie
Ai frecvent campanii de e-mailing sau direct mailing pentru intreaga baza de date? Acum incearca sa schimbi programul campaniei de mailing targetat: fa o astfel de campanie in fiecare saptamana sau o data la doua saptamani. Astfel, vei descoperi ce mesaje sau promotii merg mai bine si sunt retinute de catre consumatori.

6. Ofera mai mult
In era responsabilitatii sociale, clientii vor sa stie daca esti un bun cetatean, asa ca afacerile care au drept potentiali clienti membrii unei comunitati, au mai multe de castigat daca investesc sau sponsorizeaza cauzele comunitati respective. Poti sa oferi servicii pro bono sau sa organizezi o campanii de strangere de fonduri pentru o cauza caritabila. Dar asigura-te ca iti faci cunoscute eforturile in online si prin presa. Oferi ajutor acolo unde este nevoie si castigi aprecierea consumatorilor, care poate conduce si la cresterea vanzarilor.

7. Improspateaza-ti continutul de pe site-ul afacerii tale
Cand a fost ultima oara cand ai upgradat continutul de pe website? Cum site-ul este primul loc unde potentialii clienti se duc sa afle mai multe despre firma ta, este vital ca site-ul si continutul sau sa fie actualizat in mod constant. Cum majoritatea cosumatorilor cauta intai informatii si recomandari despre produse din online, aceasta este o modalitate foarte buna de a creste vanzarile.




Articole conexe:

Ultima ora:





Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Abonare newsletter Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul Clubideideafaceri.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Comentarii
0 comentarii




 
Email RSS Facebook Comunica experienta
Clubideideafaceri.ro
Sectiuni
  • Concurs
  • Afaceri agricole
  • Afaceri cu produse handmade
  • Afaceri online
  • Antreprenoriat
  • Apicultura
  • Cafenea
  • Comert
  • Constructii
  • Covrigarie
  • Cultivarea ciupercilor
  • Fonduri Europene si Finantare
  • Francize
  • Furnizori
  • Idei de afaceri
  • Infiintare firma
  • Investitii
  • Management
  • Marketing
  • PFA
  • Piscicultura
  • Plan de afaceri
  • Turism
Expertii nostri
Ana Steinberg
Dan Popa Emilia Rosu Mihaela Ursuleanu Marian Negrea Vlad Tanasa


Video club