Te-ai hotarat sa-ti creezi singur site-ul afacerii tale? Iata principiile dupa care sa te ghidezi!

de Clubideideafaceri.ro la 16 Mai 2014

Tags: promovarea afacerii, site de prezentare, intrebari frecvente, produse si servicii, afacere, promovare



Ghid practic pentru accesarea fondurilor europene

Obtine ACUM finantare europeana
nerambursabila cu un proiect de nota 10!

>> Click AICI <<

 

Dupa cum probabil stii deja, cea mai importanta functie a site-ului unei afaceri este sa ofere informatii clientilor existenti si celor potentiali cu privire la activitatea pe care o desfasori, dar si ce anume presupune aceasta.


Unul din aspectele pe care sa le iei in considerare atunci cand creezi un site de afaceri este sa incluzi informatii cu privire la:
 
- tipul de afacere;
- produsele sau serviciile pe care aceasta le ofera;
- datele de contact.
 
Daca insa doresti sa dezvolti site-ul poti include si o sectiune in care vizitatorii pot interactiona prin intermediul lui. Acest lucru poate insemna, in prima faza o simpla caseta cu detalii de contact, cat si includerea unei sectiuni cu magazin online cu produsele si/sau serviciile oferite. Poti imbunatati experienta navigarii pe site adaugand o rubrica pentru intrebari frecvente. Prin acest lucru vei oferi clientilor tai acces permanent la o serie de intrebari care sunt adresate in mod obisnuit, si de asemenea, te poate elibera de una din sarcinile mari consumatoare de timp, precum oferirea de raspunsuri la aceleasi intrebari.
 
Este indicat sa iei in considerare si alte forme de publicitate cand urmeaza sa incarci continut pe site-ul afacerii tale. De obicei, alte forme de promovare iti ofera atat spatiu cat si un numar limitat de cuvinte. In schimb, prin intermediul unui site ai ocazia ideala de a-ti exprima ideile si de a oferi informatii detaliate referitoare la afacerea ta in mai multe tipuri de materiale de promovare.
 
Un site reusit ar trebui sa ofere clientilor informatii relevante pentru acestia, dar sa si aduca ceva unic fata de ceilalti competitori de pe piata. Chiar daca ofera informatii relevante, faptul ca este un site static, nu inseamna ca ii va determina pe utilizatori sa revina ori de cate ori cauta acel tip de informatii.
 
De exemplu, gandeste-te la banalul televizor, daca in acest moment s-ar difuza serialul tau preferat, probabil ca ti-ai indrepta atentia spre el. Dar daca de fiecare data s-ar difuza acelasi episod? Probabil ca ar deveni plictisitor si intr-un final ai renunta sa-l mai urmaresti. Acelasi lucru este valabil si in cazul site-urilor de prezentare, nu conteaza ca oferi informatii de calitate atat timp cat totul este static, vizitatorii se vor plictisi si vor inceta sa-l mai viziteze.
 
Unul din lucrurile pe care le poti face este sa afisezi noi aspecte care tin de afacerea ta. De exemplu, ai putea include scurte articole despre produsele noi sau despre locatiile unde se vor gasi acestea. Sau ai putea include o oferta saptamanala la care sa atasezi un voucher dedicat exclusiv vizitatorilor site-ului. Aplicarea acestor strategii reprezinta o alta modalitate de a adauga continut de valoare pe site.
 
Fara acest continut de valoare, pesoanele interesate de afacerea ta nu ar avea niciun motiv sa iti viziteze site-ul si nici sa-l recomande partenerilor lor. In concluzie, indiferent daca iti actualizezi site-ul in fiecare zi sau foarte rar, asigura-te ca ai continut de valoare. Continutul ar trebui sa fie constituit din informatii detaliate si relevante despre produsele sau serviciile pe care le oferi, in definitiv acesta este motivul pentru care ai creat un site, sa iti promovezi afacerea, nu?

Ce alte sectiuni te-ai mai gandit sa incluzi in site-ul afacerii tale?

Articole conexe:

Ultima ora:





Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Abonare newsletter Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul Clubideideafaceri.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Comentarii
0 comentarii




 
Email RSS Facebook Comunica experienta
Clubideideafaceri.ro
Sectiuni
  • Concurs
  • Afaceri agricole
  • Afaceri cu produse handmade
  • Afaceri online
  • Antreprenoriat
  • Apicultura
  • Cafenea
  • Comert
  • Constructii
  • Covrigarie
  • Cultivarea ciupercilor
  • Fonduri Europene si Finantare
  • Francize
  • Furnizori
  • Idei de afaceri
  • Infiintare firma
  • Investitii
  • Management
  • Marketing
  • PFA
  • Piscicultura
  • Plan de afaceri
  • Turism
Expertii nostri
Marian Negrea
Ana Steinberg Dan Popa Emilia Rosu Vlad Tanasa Mihaela Ursuleanu


Video club