Vrei sa-ti cresti substantial vanzarile? Foloseste testimoniale si recomandari!

de Clubideideafaceri.ro la 22 Sep. 2014

Tags: marketing, marturii, testimoniaes, recomandari, marturii, clienti, vanzari



Obtine profit din cresterea pasarilor de curte

- investitie mai mult decat accesibila
- piata de desfacere asigurata

>> Click AICI <<

 

O tehnica de marketing care garanteaza (in principiu) cresterea vanzarilor consta in utilizarea in cadrul mesajelor promotionale a marturiilor (in engleza "testimonials"), adica a acelor pareri favorabile exprimate de diverse persoane din afara firmei dvs. vis--vis de produsul sau serviciul pe care il promovati.


 
De ce sunt marturiile eficiente? 

Marele atu al marturiilor consta in faptul ca ele reusesc sa sporeasca increderea clientilor atat in firma cat si in oferta dvs., ceea ce este esential pentru succesul afacerii pe care o conduceti. 
 
Ganditi-va ca rationamentul clientul ar putea fi foarte bine rezumat in urmatoarea descriere:
"Ori de cate ori mi se propune sa cumpar ceva, trebuie sa fiu convins ca totul va fi in regula dupa ce cumpar. Eu ma tem, sunt sceptic, am indoieli... 

Si asta pentru ca m-am pacalit de mai multe ori, descoperind, cand era prea tarziu, ca ceea ce se spunea in reclama despre produs era departe de realitate.

Pe deasupra, nu trece o zi in care sa nu citesc in presa despre tot felul de inselaciuni si escrocherii. Necinstea si furtul sunt lucruri cat se poate de obisnuite. Ca urmare, in climatul acesta profund negativ, de ce ar trebui sa cred ceea ce prezinta reclama firmei tale?"
 
Cu o astfel de atitudine trebuie sa va luptati. O atitudine perfect logica de altfel, dar care ii determina pe clienti sa ia cu precautie decizia de a cumpara. Ei nu vor sa piarda bani si, mai important chiar, nu vor sa se simta pacaliti.

Aceasta teama a lor (dobandita) trebuie eliminata si instrumentul de marketing care reuseste cel mai bine sa faca asta il constituie marturiile unor persoane neimplicate in afacerea dvs. Motivul e banal: daca spui tu insuti despre tine ca esti bun, oamenii ignora mesajul; dar daca altii spun despre tine ca esti bun, mesajul (acelasi, de fapt) capata credibilitate. 
 
Iata de ce sunt marturiile atat de eficiente ca instrumente de marketing – pentru ca ofera credibilitate si incredere. Iar cand o firma de incredere ofera un produs credibil, succesul este garantat.
 


Articole conexe:

Ultima ora:





Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Abonare newsletter Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul Clubideideafaceri.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Comentarii
0 comentarii




 
Email RSS Facebook Comunica experienta
Clubideideafaceri.ro
Sectiuni
  • Concurs
  • Afaceri agricole
  • Afaceri cu produse handmade
  • Afaceri online
  • Antreprenoriat
  • Apicultura
  • Cafenea
  • Comert
  • Constructii
  • Covrigarie
  • Cultivarea ciupercilor
  • Fonduri Europene si Finantare
  • Francize
  • Furnizori
  • Idei de afaceri
  • Infiintare firma
  • Investitii
  • Management
  • Marketing
  • PFA
  • Piscicultura
  • Plan de afaceri
  • Turism
Expertii nostri
Vlad Tanasa
Mihaela Ursuleanu Dan Popa Marian Negrea Emilia Rosu Ana Steinberg


Video club