Cum faci implementarea unei afaceri? Pozitionarea strategica intr-un plan de afaceri

de Clubideideafaceri.ro la 06 Iul. 2015

Tags: afaceri, plan de afaceri, implementarea planului de afaceri, afacere



Obtine profit din cresterea pasarilor de curte

- investitie mai mult decat accesibila
- piata de desfacere asigurata

>> Click AICI <<

 

In sectiunea "Implementarea afacerii" din cadrul unui plan de afaceri trebuie sa descrieti detaliat cum organizati activitatea si ceea ce doriti sa indepliniti. Atentie, nu e cazul sa faceti o descriere foarte tehnica (un astfel de material si-ar avea locul doar ca anexa la un plan de afaceri). Realizati o descriere a sistemului pe care vreti sa il implementati.


Pentru implementarea unei afaceri este nevoie de indeplinirea anumitor conditii tehnice, care trebuie descrise si trebuie sa aratati cum le veti respecta (sau cum sunt ele respectate) si cum va influenteaza afacerea.

Activitatea de management trebuie sa contina o descriere a modului in care va fi condusa afacerea respectiva. Vor fi subliniate sistemele si instrumentele de monitorizare si evaluare pe care le veti implementa.

Un alt subiect ce trebuie atins este cel al resurselor umane implicate in activitatile de management. Evaluarea unei persoane este privita prin doua prisme:

- a capacitatilor profesionale;
- a capacitatilor manageriale;
Aceste doua laturi nu trebuie amestecate niciodata.

In functie de specificul fiecarei afaceri trebuie identificate mijloacele de promovare cele mai eficiente. Costurile de promovare trebuie luate in considerare atunci cand decideti ce forma de promovare doriti.

In afara de colaborarile pe care trebuie sa le aveti cu clientii si cu furnizorii dvs. o afacere presupune, de obicei, si,existenta altor parteneriate. Fiecare dintre aceste relatii trebuie gandite si analizate cu grija, ele trebuind sa fie cat mai clare posibil, fiecare parte sa stie exact ce are de facut/de dat si ce are de primit.

Un lucru important atunci cand ganditi un parteneriat de afaceri este sa va puneti in pielea potentialului partener si sa vedeti ce are el de castigat.

O conditie eliminatorie pentru ca un parteneriat de afaceri sa fie de succes este ca ambele parti sa aiba ceva de castigat si nu numai din punct de vedere financiar.

Castigurile pot fi de mai multe feluri: experienta, intrarea pe o piata noua, promovare. Esential este ca ambii parteneri de afaceri sa fie constienti de castigul pe care il au si acesta sa ii satisfaca.



Articole conexe:

Ultima ora:





Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Abonare newsletter Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul Clubideideafaceri.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Comentarii
0 comentarii




 
Email RSS Facebook Comunica experienta
Clubideideafaceri.ro
Sectiuni
  • Concurs
  • Afaceri agricole
  • Afaceri cu produse handmade
  • Afaceri online
  • Antreprenoriat
  • Apicultura
  • Cafenea
  • Comert
  • Constructii
  • Covrigarie
  • Cultivarea ciupercilor
  • Fonduri Europene si Finantare
  • Francize
  • Furnizori
  • Idei de afaceri
  • Infiintare firma
  • Investitii
  • Management
  • Marketing
  • PFA
  • Piscicultura
  • Plan de afaceri
  • Turism
Expertii nostri
Vlad Tanasa
Dan Popa Emilia Rosu Mihaela Ursuleanu Ana Steinberg Marian Negrea


Video club