Clubideideafaceri.ro Q&A

"Business de amenajari interioare."

Salut,

Am un buget alocat de 5 - 7000 euro, (poate dublu daca mi se accepta dosarul in programul de 10000 euro pentru antreprenorii la inceput de drum) pentru o firma ce va executa amenajari interioare pentru camera copiilor.
Fiind destul de nisat, voi avea de furca sa caut furnizori in ceea ce priveste executarea lucrarilor si/sau mobilei la comanda + manopera.

In principiu, ne dorim sa dam viata camerei pe care o vom amenaja, insa nu avem experienta ca cea a unor muncitori in domeniu, Adica avem imaginatia dar nu si executia.

M-ati putea ajuta cu niste sfaturi, cum pot sistematiza acest proces, stabilire pret, comanda produse/manopera ulterioara in cazul vreunei comenzi?
Multumesc,
Lucian.

Adaugata in
  • Constructii
  • Furnizori

Lucian Lucian
 User  Lucian Lucian a intrebat la 21 Iul. 2015

 

4 raspunsuri

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Dan Popa
 Expert Dan Popa a raspuns la intrebare la 22 Iul. 2015
buna ziua,

Pentru stabilirea preturilor ar trebui sa luati in calcul urmatoarele elemente:

- pornind de la costurile totale ale firmei cu produsul respectiv la care adaugati marja dorita;
- estimarea marimii cererii si ofertei
Daca oferta depaseste cererea pretul se reduce (pana la pragul posibil) sau se abandoneaza piata; daca cererea depaşeşte oferta se poate considera o crestere a pretului unitar;

- evaluarea elasticitatii cererii fata de pret (cu cat cererea este mai inelastica, cu atat furnizorul poate creascte pretul produsului respectiv;

- incearcati sa aflati care este costul produselor similare din regiunea in care va desfasurati activitatea (preturile variaza intre marile orase sau zone rurale).

Alte informatii utile pentru afacerea propusa gasiti la linkurile urmatoare:

http://ideideafaceri.manager.ro/articole/management/care-este-politica-de-preturi-fara-frica-intr-o-afacere-12625.html

https://www.google.ro/search?q=stabilire+pret&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=TVuvVdTeNYWa7AausqeQAQ#q=stabilire+pret+mobilier

http://www.afacerilacheie.net/articole/oportunitati-de-afaceri/afaceri-cu-patuturi-made-in-tartasesti-in-camerele-de-lux-ale-copiilor-americani-2537.html

Va doresc mult succes!


Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Radu Dragos
 User Radu Dragos a raspuns userului Dan Popa la 23 Iul. 2015
Domnule Dan Popa,
I-ati dat băiatului asta un răspuns de dragul de a-l da...niste cuvinte postate asa...de dragul de a le posta. Omul are 5.000-7.000 euro si visează la fonduri nerambursabile.

Nu i-ati explicat cel mai important lucru: BANII...

Trebuie sa ai 20.000 euro sa ti se accepte dosarul. Si nu 10.000 euro ca pana acum. Adică întâi cheltuiești 10.000 apoi ti se returnează cheltuielile ca fonduri nerambursabile.

Daca mai punem si TVA...trebuie sa ai 24.000 euro in cont. Tu, un amărât de investitor care visezi la cei 10.000 euro de la stat...si mai esti si șomer... Trebuie sa ia 24.000 euro. Cu 5.000 de euro poți doar visa la cai verzi le pereți si nu ca vei primi vreodată "sponsorizare" de la statul roman.

Rușinică pentru răspunsul "profesional" dat solicitantului.

Omul nu are nicio șansa. Asta trebuia sa ii explicați, ii mai dati si iluzii deșarte.

SA NU IMI ȘTERGEȚI COMENTARIUL!!! Asta daca sunteti profesioniști...


Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Dan Popa
 Expert Dan Popa a raspuns userului Radu Dragos la 29 Iul. 2015
buna ziua,

Dle Lucian, aveti toate sansele sa luati fonduri, nu va lasati descurajat. Aceste fonduri sunt de pana la 10.000 euro (SRL-D). Conditia este sa detineti 50% fonduri pentru proiectul realizat. In plus, afacerea pe care doriti sa o demarati nu necesita investitii mai mari de 10.000 euro.

Ca ajutor aveti "garantii acordate de Fondul National de Garantare al Creditelor pentru Intreprinderi Mici Si Mijlocii S.A. – I.F.N. (F.N.G.C.I.M.M.) pentru creditele contractate de „SRL-D” In vederea realizarii planurilor de afaceri acceptate de Departamentului pentru IMM-uri, cu respectarea conditiilor prevazute in normele si procedurile interne.."

Si, este nevoie de un plan bun de afaceri.

Cititi detaliile aici: www.aippimm.ro/files/articles_files/94/.../proiect-ghid-tineri-2015.doc




Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Nicolae Gabriela
 User Nicolae Gabriela a raspuns la intrebare la 21 Oct. 2015
Buna ziua,

O solutie integrata de management al firmei, precum Odoo, v-ar fi de mare folos, deoarece aplicatia permite sa trimiteți automat cereri de ofertă către furnizorii dumneavoastră, urmăriți achizițiile, gestionați informațiile furnizorilor, gestionați recepția produselor și verificați facturile de la furnizori în doar câțiva pași cu modulul de management al achizițiilor.
De asemenea, aceasta aplicatie v-ar fi folositoare pe partea de facturare, contabilitate, dar si stocuri.

Pentru mai multe informatii accesati http://odoo-romania.ro/page/aprovizionare


Alte intrebari despre Constructii

Email RSS Facebook Comunica experienta
Clubideideafaceri.ro
Sectiuni
  • Concurs
  • Afaceri agricole
  • Afaceri cu produse handmade
  • Afaceri online
  • Antreprenoriat
  • Apicultura
  • Cafenea
  • Comert
  • Constructii
  • Covrigarie
  • Cultivarea ciupercilor
  • Fonduri Europene si Finantare
  • Francize
  • Furnizori
  • Idei de afaceri
  • Infiintare firma
  • Investitii
  • Management
  • Marketing
  • PFA
  • Piscicultura
  • Plan de afaceri
  • Turism
Expertii nostri
Ana Steinberg
Dan Popa Vlad Tanasa Emilia Rosu Marian Negrea Mihaela Ursuleanu


Video club