Clubideideafaceri.ro Q&A

"infiintare srl-d"

buna ziua,
ce documente sunt necesare pentru infiintarea unui srl-d la registrul comerţului? multumesc

Adaugata in
  • Infiintare firma
  • Infiintare srl-d
  • Srl-d
  • Registul comertului

Corina Postolache
 User  Corina Postolache a intrebat la 14 Aug. 2014

 

1 raspuns

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Emilia Rosu
 Consultant Emilia Rosu a raspuns la intrebare la 18 Aug. 2014
buna ziua,

Documentele necesare pentru inregistrarea in registrul comertului, inregistrarea fiscala si autorizarea functionarii societatii cu raspundere limitata – debutant (S.R.L. - D) sunt:

1. Cerere de inregistrare (original);

2. Anexa 1 privind inregistrarea fiscala;

3. Declaratia-tip pe propria raspundere semnata de asociati sau de administratori din care sa rezulte ca persoana juridica indeplineşte conditiile de functionare prevazute de legislatia specifica in domeniul sanitar, sanitar-veterinar, protectiei mediului si protectiei muncii pentru activitatile precizate in declaratia-tip;

4. Dovada verificarii disponibilitatii si rezervarii firmei (original);

5. Daca este cazul, acordul pentru utilizarea denumirii, prevazut de art. 39 din Legea nr. 26/1990, republicata, cu modificarile şi completarile ulterioare (original);

6. Actul constitutiv (original) - detalii (Modele acte constitutive: SRL asociat unic, SRL mai mulți asociați);

7. Documentul care atesta dreptul de folosinta asupra spatiului cu destinatie de sediu social (copie);

8. Cererea adresata ANAF in vederea obtinerii certificatului emis de administratia financiara competenta, care certifica faptul ca pentru imobilul cu destinatie de sediu social nu a fost inregistrat un alt document pentru instrainarea dreptului de folosinta asupra aceluiasi imobil, cu titlu oneros sau gratuit ;

9. Declaratia pe propria raspundere in forma autentica privind respectarea conditiilor referitoare la sediul social, in cazul in care, din certificatul emis potrivit pct. 8, rezulta ca sunt deja inregistrate la administratia financiara alte documente care atesta instrainarea dreptului de folosinta asupra aceluiasi imobil cu destinatie de sediu social;

10. Dovezile privind efectuarea varsamintelor aporturilor subscrise de asociati la capitalul social (copii);

11. Actele privind proprietatea pentru aporturile in natura subscrise şi varsate la constituire; in cazul in care printre acestea se afla si imobile, certificatul constatator al sarcinilor de care sunt grevate (copii certificate)...
Detalii: www.onrc.ro

Succes!


Alte intrebari despre Infiintare firma

Email RSS Facebook Comunica experienta
Clubideideafaceri.ro
Sectiuni
  • Concurs
  • Afaceri agricole
  • Afaceri cu produse handmade
  • Afaceri online
  • Antreprenoriat
  • Apicultura
  • Cafenea
  • Comert
  • Constructii
  • Covrigarie
  • Cultivarea ciupercilor
  • Fonduri Europene si Finantare
  • Francize
  • Furnizori
  • Idei de afaceri
  • Infiintare firma
  • Investitii
  • Management
  • Marketing
  • PFA
  • Piscicultura
  • Plan de afaceri
  • Turism
Expertii nostri
Emilia Rosu
Dan Popa Mihaela Ursuleanu Vlad Tanasa Marian Negrea Ana Steinberg


Video club