Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Clubideideafaceri.ro Q&A

"Care sunt criteriile esentiale pentru alegerea grupului-tinta de clienti?"

buna ziua,
intrebarea mea se refera la criteriile esentiale pentru alegerea grupului-tinta de clienti, cum se pot identifica? multumesc

Adaugata in
  • Management
  • Clienti
  • Grup tinta
  • Clienti tinta

Diana Bordeianu
 User  Diana Bordeianu a intrebat la 04 Nov. 2013

 

1 raspuns

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Ana Steinberg
 Expert Ana Steinberg a raspuns la intrebare la 06 Nov. 2013
buna ziua,

Pentru alegerea grupului tinta de clienti carora sa va adresati trebuie sa analizati si sa intelegeti cerintele pietei. Ca urmare, trebuie sa identificati care sunt cerintele potentialilor consumatori in concordanta cu realitatea sociala.

Este necesar sa identificati nevoile pe care le au si sa ii clasificati in functie de aceste nevoi. Cele mai folosite criterii de clasificare a clientilor unei firme sunt:
- varsta;
- statutul social;
- componenta familiei (numarul de membri, numarul de copii, varsta acestora);
- veniturile lunare pe care le au;
- locul de resedinta (localitate sau cartier sau strada);
- locul de munca;
- obiceiurile;
- produse consumate;
- criteriul geografic (tara de resedinta, regiunea).

Alte articole legate de clienti :

- cum pot sa cresc numarul clientilor fideli?
- cum sa atrag clienti noi?
- cand-clientul-este-pus-pe-fuga

Succes!


Alte intrebari despre Management

Email RSS Facebook Comunica experienta
Clubideideafaceri.ro
Sectiuni
  • Concurs
  • Afaceri agricole
  • Afaceri cu produse handmade
  • Afaceri online
  • Antreprenoriat
  • Apicultura
  • Cafenea
  • Comert
  • Constructii
  • Covrigarie
  • Cultivarea ciupercilor
  • Fonduri Europene si Finantare
  • Francize
  • Furnizori
  • Idei de afaceri
  • Infiintare firma
  • Investitii
  • Management
  • Marketing
  • PFA
  • Piscicultura
  • Plan de afaceri
  • Turism
Expertii nostri
Marian Negrea
Dan Popa Emilia Rosu Vlad Tanasa Mihaela Ursuleanu Ana Steinberg


Video club