Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Clubideideafaceri.ro Q&A

"ce calitati sunt necesare personalului de call center?"

buna ziua,
va rog sa-mi spuneti ce calitati sunt necesare pentru personalul ce trebuie angajat la call center? multumesc

Adaugata in
  • Management
  • Personal
  • Call center
  • Calitati personal

Paul Grigore
 User  Paul Grigore a intrebat la 03 Nov. 2014

 

1 raspuns

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Vlad Tanasa
 Consultant Vlad Tanasa a raspuns la intrebare la 03 Nov. 2014
buna ziua,

Datorita importantei vitale a call center-urilor in contextul succesului unei companii, oamenii angajati aici trebuie sa fie instruiti. Ei trebuie sa cunoasca integral produsele si serviciile oferite, precum si notiuni avansate de customer service. Iata calitatile pe care ar trebui sa le aiba o persoana care lucreaza la call center:
Dinamica, placuta, rezistenta la stres, de incredere
Cu abilitati in rezolvarea problemelor clientilor, buna comunicatoare
Focalizata pe interesul si castigarea de clienti
Empatica
Isi asuma riscuri
Gandeste in perspectiva
Nu se teme sa invete din greseli
Buna ascultatoare
Spirit de echipa
Stie sa-si foloseasca timpul in mod util
Are atentie distributiva si poate realiza mai multe activitati in acelasi timp
Are abilitatea de a preintampina obiectiile si plangerile clientilor cu profesionalism
Este prevazatoare

Mult succes la recrutare!


Alte intrebari despre Management

Email RSS Facebook Comunica experienta
Clubideideafaceri.ro
Sectiuni
  • Concurs
  • Afaceri agricole
  • Afaceri cu produse handmade
  • Afaceri online
  • Antreprenoriat
  • Apicultura
  • Cafenea
  • Comert
  • Constructii
  • Covrigarie
  • Cultivarea ciupercilor
  • Fonduri Europene si Finantare
  • Francize
  • Furnizori
  • Idei de afaceri
  • Infiintare firma
  • Investitii
  • Management
  • Marketing
  • PFA
  • Piscicultura
  • Plan de afaceri
  • Turism
Expertii nostri
Vlad Tanasa
Ana Steinberg Mihaela Ursuleanu Marian Negrea Dan Popa Emilia Rosu


Video club