Clubideideafaceri.ro Q&A

"ce calitati sunt necesare personalului de call center?"

buna ziua,
va rog sa-mi spuneti ce calitati sunt necesare pentru personalul ce trebuie angajat la call center? multumesc

Adaugata in
  • Management
  • Personal
  • Call center
  • Calitati personal

Paul Grigore
 User  Paul Grigore a intrebat la 03 Nov. 2014

 

1 raspuns

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Vlad Tanasa
 Consultant Vlad Tanasa a raspuns la intrebare la 03 Nov. 2014
buna ziua,

Datorita importantei vitale a call center-urilor in contextul succesului unei companii, oamenii angajati aici trebuie sa fie instruiti. Ei trebuie sa cunoasca integral produsele si serviciile oferite, precum si notiuni avansate de customer service. Iata calitatile pe care ar trebui sa le aiba o persoana care lucreaza la call center:
Dinamica, placuta, rezistenta la stres, de incredere
Cu abilitati in rezolvarea problemelor clientilor, buna comunicatoare
Focalizata pe interesul si castigarea de clienti
Empatica
Isi asuma riscuri
Gandeste in perspectiva
Nu se teme sa invete din greseli
Buna ascultatoare
Spirit de echipa
Stie sa-si foloseasca timpul in mod util
Are atentie distributiva si poate realiza mai multe activitati in acelasi timp
Are abilitatea de a preintampina obiectiile si plangerile clientilor cu profesionalism
Este prevazatoare

Mult succes la recrutare!


Alte intrebari despre Management

Email RSS Facebook Comunica experienta
Clubideideafaceri.ro
Sectiuni
  • Concurs
  • Afaceri agricole
  • Afaceri cu produse handmade
  • Afaceri online
  • Antreprenoriat
  • Apicultura
  • Cafenea
  • Comert
  • Constructii
  • Covrigarie
  • Cultivarea ciupercilor
  • Fonduri Europene si Finantare
  • Francize
  • Furnizori
  • Idei de afaceri
  • Infiintare firma
  • Investitii
  • Management
  • Marketing
  • PFA
  • Piscicultura
  • Plan de afaceri
  • Turism
Expertii nostri
Marian Negrea
Mihaela Ursuleanu Ana Steinberg Vlad Tanasa Dan Popa Emilia Rosu


Video club