Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Clubideideafaceri.ro Q&A

"Reputatia companiei"

Va rog sa ma ajutati cu cateva raspunsuri necesare mie in studiile pe care le efectuez:
1. ce considerati ca este reputatia firmei?
2. cum se construieste aceasta?
3. ce ati fi dispus sa faceti pentru a pastra o reputatie buna?

Cat mai multe raspunsuri primesc pe aceats tema (chiar daca anumite idei se repeta) cu atat va fi mai bine si mai util pentru mine. Va multumesc tuturor pentru ajutor!

Adaugata in
  • Management

Mihaela Sandu
 User  Mihaela Sandu a intrebat la 31 Oct. 2014

 

1 raspuns

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Ana Steinberg
 Expert Ana Steinberg a raspuns la intrebare la 02 Nov. 2014
buna ziua,

Reputatia in afaceri este unul dintre cei mai importanti factori de reusita, este imaginea firmei dvs., renumele. Pentru a construi o buna reputatie este necesar sa:
- va tineti intotdeauna promisiunile (in privinta calitatii serviciilor sau a produselor oferite, a angajamentelor fata de personal etc.);

- sa tratati cu promptitudine consumatorii (o conduita dferita va atrage o imagine nefavorabila pentru afacere si pentru dvs. ca antreprenor). Nu uitati ca marketing-ul “din-gura-in-gura” este cea mai eficienta metoda de promovare a unei afaceri si poate fi si folosita si in defavoarea dvs.

- nu schimbati politica de pret, logo-ul sau design-ul website-ului dvs in mod abrupt sau repetat si fara a va instiinta clientii asupra acestor modificari. Incercati sa pastrati o linie continua in actiuni si atunci cand se impune o schimbare aveti grija sa se faca o trecere lina;

- rezolvati problemele imediat ce apar. Ignorarea problemelor arata ca nu le dati importanta, ca nu sunteti interesat sa va imbunatatiti serviciile sau produsele si va proiecteaza o reputatie dezastruoasa in afaceri.

Pentru pastrarea reputatiei as respecta cele mentionate anterior si nu numai.
Alte informatii despre reputatia in afaceri :
- http://clubideideafaceri.manager.ro/management/prin-ce-moduri-se-poate-reface-reputatia-afacerii-3363.html
- http://www.afacerilacheie.net/articole/management/o-reputatie-de-milioane-iata-cum-o-proiectam-pas-cu-pas-1296.html
- http://www.afacerilacheie.net/articole/afaceri-profitabile/cum-si-de-ce-sa-ne-imbunatatim-reputatia-in-afacerile-online-profitabile-1092.html

Succes!


Alte intrebari despre Management

Email RSS Facebook Comunica experienta
Clubideideafaceri.ro
Sectiuni
  • Concurs
  • Afaceri agricole
  • Afaceri cu produse handmade
  • Afaceri online
  • Antreprenoriat
  • Apicultura
  • Cafenea
  • Comert
  • Constructii
  • Covrigarie
  • Cultivarea ciupercilor
  • Fonduri Europene si Finantare
  • Francize
  • Furnizori
  • Idei de afaceri
  • Infiintare firma
  • Investitii
  • Management
  • Marketing
  • PFA
  • Piscicultura
  • Plan de afaceri
  • Turism
Expertii nostri
Marian Negrea
Ana Steinberg Vlad Tanasa Mihaela Ursuleanu Emilia Rosu Dan Popa


Video club