Clubideideafaceri.ro Q&A

"alte site-uri de socializare si promovarea afacerilor"

buna ziua,

Ce alte site-uri de socializare si promovarea afacerilor sunt in afara de Facebook, LinkedIn sau Twitter? multumesc

Adaugata in
  • Marketing
  • Siteuri socializare
  • Afaceri
  • Promovare afaceri

Adrian Bratu
 User  Adrian Bratu a intrebat la 04 Aug. 2014

 

1 raspuns

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Ana Steinberg
 Expert Ana Steinberg a raspuns la intrebare la 05 Aug. 2014
Buna ziua!

Va pot recomanda inca 5 retele de socializare si de promovare a afacerilor, din sursa ideideafaceri.manager.ro

1. Sulia
Sulia este o retea diferita, fiind segmentata in subiecte pentru a face mai usoara conectarea la retelele pe care utilizatorii le doresc. Membrii pot alege din diferite domenii, precum politica, arte si divertisment, sport sau afaceri.

2. ShareBloc
ShareBloc a inceput ca un sistem de livrare de continut numit VendorStack, punand continut laolalta si organizandu-l pentru cititori. Dupa mai multe transformari, site-ul s-a reinventat ca ShareBloc, o retea de livrare de continut B2B axata pe sprijinirea profesionistilor de a invata si de a creste.

Este nevoie de o mai mare abordare bazata pe continut. Utilizatorii sunt incurajati sa isi prezinte propriile articole si sa impartaseasca continut interesant gasit pe internet. Rezultatul este o comunitate de afaceri care ii ajuta pe ceilalti sa creasca.
Site-ul a fost cumparat de LinkedIn.

3. Pheed
Pheed se concentreaza pe continut vizual, permitand utilizatorilor sa distribuie videoclipuri, fotografii si emisiuni in direct, precum si continut bazat pe text. Utilizatorii au o varietate de optiuni de abonament, variind de la un pret de 1,99 de dolari la 34,99 de dolari pe luna.
Unul dintre beneficiile acestei platforme este baza de utilizatori fideli. Site-ul are o optiune pay-per-view care permite companiilor sa vanda inregistrari video de la seminarii sau tutoriale, castigand atat din expunere, cat si din venituri.

4. Bubblews
Aceasta retea incearca sa perturbe Facebook si alte retele prin repartizarea veniturilor cu cei care posteaza pe site. Co-fondatorul platformei, Arvind Dixit, sustine ca el stie ca oamenii petrec ore din timpul lor pretios in fiecare saptamana populand site-urile social media cu informatii. El crede ca ar trebui platiti pentru asta.
Mai mult de 200.000 de oameni s-au inscris deja. Dixit admite ca multi nu au multi urmaritori si nu fac multi bani, inca. Cu toate acestea, el considera ca este un model care permite oamenilor sa faca bani de pe urma interactiunilor sociale.

5. Learni.st
Aceasta platforma se listeaza ca un crowdsourcer al cunoasterii, servind ca un loc de intalnire pentru utilizatori pentru a posta continut placut cu alti membri. Aceasta extinde conceptul Pinterest al fotografiilor fixate pe perete. Learni.st satisface proprietarii de afaceri mici interesati sa devina lideri in industriile respective.
Prin folosirea platformei poti crea panouri cu continut adaptat industriei tale, atragand followeri care iti impartasesc interesele.

Succes!


Alte intrebari despre Marketing

Email RSS Facebook Comunica experienta
Clubideideafaceri.ro
Sectiuni
  • Concurs
  • Afaceri agricole
  • Afaceri cu produse handmade
  • Afaceri online
  • Antreprenoriat
  • Apicultura
  • Cafenea
  • Comert
  • Constructii
  • Covrigarie
  • Cultivarea ciupercilor
  • Fonduri Europene si Finantare
  • Francize
  • Furnizori
  • Idei de afaceri
  • Infiintare firma
  • Investitii
  • Management
  • Marketing
  • PFA
  • Piscicultura
  • Plan de afaceri
  • Turism
Expertii nostri
Ana Steinberg
Mihaela Ursuleanu Emilia Rosu Dan Popa Vlad Tanasa Marian Negrea


Video club