Clubideideafaceri.ro Q&A

"cateva sfaturi pentru cresterea loialitatii clientilor nostri?"

buna ziua,

va rog cateva sfaturi pentru cresterea loialitatii clientilor nostri, daca se poate? multumesc

Adaugata in
  • Marketing
  • Cresterea loialitatii
  • Clienti
  • Afacere

Adrian Ionescu
 User  Adrian Ionescu a intrebat la 12 Aug. 2014

 

2 raspunsuri

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Ana Steinberg
 Expert Ana Steinberg a raspuns la intrebare la 13 Aug. 2014
buna ziua,

Pentru cresterea loialitatii clientilor, serviciile si/sau produsele oferite trebuie sa aiba in centrul lor o idee cat se poate de simpla, si anume sa aduca valoare in tabara clientilor si potentialilor clienti.

Strategiile de promovare pot fi impecabile. Si strategiile de fidelizare pot fi la fel de bine consolidate insa totul este in van daca rezultatul final nu aduce valoare reala pentru clienti.

Puteti discuta personal cu acei clienti importanti care va aduc cea mai mare parte din incasari. Sansele sunt foarte mari ca si clientii mai putin importanti sa se loveasca de problemele si nevoile pe care clientii importanti ti le vor dezvalui in momentul in care ii abordezi indeaproape, la o discutie personala, mai putin formala, destinsa.

Aflati ce servicii ar dori sa introduceti in oferta, ce functii le lipsesc, ce nevoi simt ca nu sunt in totalitate acoperite.

Pe baza acestor informatii, puteti pune bazele unor noi strategii de imbunatatire a afacerii dvs.

Anticipati nevoi noi. In acest sens, este esential sa constientizati ce nevoi noi prevad clientii importanti in companiile lor, in viitorul apropiat.

Aflati ce produse si servicii noi ar fi necesare in urmatoarea perioada de timp si faceti-le sa devina realitate, inainte ca antreprenorii competitori sa o faca!

Succes!


Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Grigorescu Iulian
 User Grigorescu Iulian a raspuns userului Ana Steinberg la 13 Aug. 2014
Raspunsul tau e destul de cuprinzator dar la un moment dat faci o discriminare. De ce sa contactezi personal DOAR clientii importanti? Fiecare user care a cumparat ce ai tu de oferit este egal in drepturi cu oricare altul.

Intrarea in contact direct doar cu 'big players' mi se pare o eroare destul de mare.


Alte intrebari despre Marketing

Email RSS Facebook Comunica experienta
Clubideideafaceri.ro
Sectiuni
  • Concurs
  • Afaceri agricole
  • Afaceri cu produse handmade
  • Afaceri online
  • Antreprenoriat
  • Apicultura
  • Cafenea
  • Comert
  • Constructii
  • Covrigarie
  • Cultivarea ciupercilor
  • Fonduri Europene si Finantare
  • Francize
  • Furnizori
  • Idei de afaceri
  • Infiintare firma
  • Investitii
  • Management
  • Marketing
  • PFA
  • Piscicultura
  • Plan de afaceri
  • Turism
Expertii nostri
Vlad Tanasa
Dan Popa Emilia Rosu Marian Negrea Mihaela Ursuleanu Ana Steinberg


Video club