Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Clubideideafaceri.ro Q&A

"cum se organizeaza un workshop?"

buna ziua,
va rog sa ma ajutati cu cateva informatii legate de organizarea cu succes a unui workshop? multumesc

Adaugata in
  • Marketing
  • Organizare workshop
  • Workshop

Odette Rancea
 User  Odette Rancea a intrebat la 12 Iun. 2013

 

1 raspuns

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Ana Steinberg
 Expert Ana Steinberg a raspuns la intrebare la 14 Iun. 2013
buna ziua,

Organizarea unui workshop necesita o planificare prelabila si desigur experienta in domeniu. Planificarea incepe de la echipa, organizatori si participanti (vorbitori) si stabilirea rolului fiecaruia in cadrul workshop-ului.

Un alt pas este stabilirea duratei unui workshop care trebuie sa se potriveasca cu programul participantilor. Este important de stabilit continutul si structura fiecarui speech precum si durata lui.

Urmeaza alegerea locatiei in functie de pret si zona, pentru a fi accesibile si atractive pentru participanti.

La orice workshop este nevoie de logistica: echipamente foto-video, mobilier adecvat, facilitati, utilitati, mancare si bautura (apa, cafea etc.), mod transport etc. Asigurati-va ca acestea exista, pot fi procurate sau vor functiona bine.

Toate datele se trec in agenda de organizator si in paralel se face promovarea evenimentului. Daca exista un speaker renumit, centrati promovarea in jurul lui.

In cadrul evenimentului pot fi necesare si materiale tipizate legate de programul pas cu pas al workshop-ului, vorbitori, formulare de evaluare ale evenimentului etc. Acesta poate fi o agenda care sa contina datele evenimentului si in plus spatiu pentru notitele participantilor.

Succes!


Alte intrebari despre Marketing

Email RSS Facebook Comunica experienta
Clubideideafaceri.ro
Sectiuni
  • Concurs
  • Afaceri agricole
  • Afaceri cu produse handmade
  • Afaceri online
  • Antreprenoriat
  • Apicultura
  • Cafenea
  • Comert
  • Constructii
  • Covrigarie
  • Cultivarea ciupercilor
  • Fonduri Europene si Finantare
  • Francize
  • Furnizori
  • Idei de afaceri
  • Infiintare firma
  • Investitii
  • Management
  • Marketing
  • PFA
  • Piscicultura
  • Plan de afaceri
  • Turism
Expertii nostri
Vlad Tanasa
Mihaela Ursuleanu Dan Popa Emilia Rosu Ana Steinberg Marian Negrea


Video club