Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Clubideideafaceri.ro Q&A

"de unde procur informatiile?"

buna ziua,

de unde as putea sa procur informatiile necesare pentru studii de piata, promovare si campanii de marketing? multumesc

Adaugata in
  • Marketing
  • Marketing
  • Studii de piata
  • Promovare
  • Campanii de marketing

Laura Manolache
 User  Laura Manolache a intrebat la 07 Oct. 2014

 

1 raspuns

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Emilia Rosu
 Consultant Emilia Rosu a raspuns la intrebare la 08 Oct. 2014
buna ziua,

Exista mai multe surse de informare si le puteti folosi in functie de necesitatile de marketing. Astfel, prima si una dintre cele mai importante surse este clientul.

O alta sursa o reprezinta bazele de date.
Acestea pot fi utilizate pentru identificarea tendintelor in obiceiurile de cumparare si pentru prognozarea cererii viitoare.

De asemenea, rezultatele unor cercetari de marketing pot fi folosite ca termen de comparatie cu noile rezultate, depistandu-se astfel tendintele, mai ales daca cercetarile s-au facut regulat.

Puteti folosi si statistici guvernamentale realizate pentru a ajuta la identificarea tendinteleor sociale si economice in scopul de a conduce economia si a realiza bunastarea sociala.
Alte agentii de reprezentare, cum ar fi Camerele de Comert, Institutele Nationale de Management, Confederatii Industriale, realizeaza cercetari care acopera un numar de domenii de afaceri.

Presa este o sursa importanta de informatii si nu in ultimul rand Internetul.

Sperca ca v-am fost de ajutor, succes!



Alte intrebari despre Marketing

Email RSS Facebook Comunica experienta
Clubideideafaceri.ro
Sectiuni
  • Concurs
  • Afaceri agricole
  • Afaceri cu produse handmade
  • Afaceri online
  • Antreprenoriat
  • Apicultura
  • Cafenea
  • Comert
  • Constructii
  • Covrigarie
  • Cultivarea ciupercilor
  • Fonduri Europene si Finantare
  • Francize
  • Furnizori
  • Idei de afaceri
  • Infiintare firma
  • Investitii
  • Management
  • Marketing
  • PFA
  • Piscicultura
  • Plan de afaceri
  • Turism
Expertii nostri
Vlad Tanasa
Ana Steinberg Mihaela Ursuleanu Dan Popa Marian Negrea Emilia Rosu


Video club