Clubideideafaceri.ro Q&A

"mesaj publicitar cu un impact mai bun?"

buna ziua,
Cum sa fac ca un mesaj publicitar sa aiba un impact mai bun? multumesc

Adaugata in
  • Marketing
  • Mesaj publicitar
  • Publicitate
  • Promovare

Bianca Grama
 User  Bianca Grama a intrebat la 08 Oct. 2014

 

1 raspuns

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Ana Steinberg
 Expert Ana Steinberg a raspuns la intrebare la 09 Oct. 2014
buna ziua,


Atunci cand lansati un mesaj promotional pentru a atrage noi clienti, folositi un enunt care sa le creeze clientilor impresia ca problema lor a fost deja rezolvata. Cu alte cuvinte, cautati sa induceti, oarecum in avans, acel sentiment de satisfactie pe care-l are orice persoana dupa ce o problema a sa si-a gasit rezolvarea.

 Sunt mai eficiente mesaje de genul:„Noi va gasim partenerul perfect!”, „Dantura dvs. poate fi stralucitoare!” etc.

In general, pentru promovare elementul-cheie este de un headline provocator, acesta constituind, de departe, cea mai citita parte a unei reclame scrise. Dar efectul pozitiv al headline-ului poate fi sporit prin folosirea si a altor elemente, caracterizate, toate, prin simplitate (pentru ca cititorul va cauta cu privirea, intotdeauna, cele mai simple elemente ale unei reclame):

A. Caption-urile. Un caption este textul explicativ care apare langa sau sub o fotografie. O asemenea alaturare (fotografie + caption) atrage imediat atentia, spre deosebire de o fotografie singura, fara caption, care pierde 90% din interesul cititorilor.

B. Callout-urile. E vorba de acele explicatii foarte scurte, legate printr-o linie subtire de elementul vizual la care se refera (ganditi-va la o plansa de anatomie, unde partile corpului uman sau organele interne sunt denumite prin intermediul unor asemenea callout-uri). Callout-urile sunt citite chiar daca privitorul cunoaste deja foarte bine domeniul, pentru ca ele au un dar deosebit de a trezi curiozitatea.

C. Bulele (sau copy ballons). Sunt cunoscute in special din benzile desenate, unde replicile eroilor sunt puse in niste baloane albe care le ies din gura. Si aceste elemente, folosite in cadrul unei reclame, se dovedesc a fi foarte eficiente.

Succes!



Alte intrebari despre Marketing

Email RSS Facebook Comunica experienta
Clubideideafaceri.ro
Sectiuni
  • Concurs
  • Afaceri agricole
  • Afaceri cu produse handmade
  • Afaceri online
  • Antreprenoriat
  • Apicultura
  • Cafenea
  • Comert
  • Constructii
  • Covrigarie
  • Cultivarea ciupercilor
  • Fonduri Europene si Finantare
  • Francize
  • Furnizori
  • Idei de afaceri
  • Infiintare firma
  • Investitii
  • Management
  • Marketing
  • PFA
  • Piscicultura
  • Plan de afaceri
  • Turism
Expertii nostri
Dan Popa
Vlad Tanasa Marian Negrea Emilia Rosu Ana Steinberg Mihaela Ursuleanu


Video club