Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Clubideideafaceri.ro Q&A

"Studiu de piata - cum pot aduna informatii?"

Intentionez sa demarez o cercetare de piata vizand o afacere mica in viitorul apropiat. Cum pot aduna informatii in prima faza? Astept cu interes sugestiile dumneavoastra. Multumesc.

Adaugata in
  • Marketing
  • Studiu de piata
  • Afacere mica
  • Informatii

Daria Manea
 User  Daria Manea a intrebat la 07 Ian. 2014

 

1 raspuns

Voteaza raspuns Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Mihaela Ursuleanu
 Consultant Mihaela Ursuleanu a raspuns la intrebare la 07 Ian. 2014
In general se incepe cu chestionare (online sau prin mail) sau interviuri ( prin telefon sau direct). Puteti convoca de asemenea si intalniri cu un grup de clienti potentiali si/sau existenti, obtininad astfel feedback direct in legatura cu produsele sau serviciile oferite de firma respectiva.

Puteti adresa intrebari precum urmatoarele:
1) Ce anume va place si ce nu va place la produsele sau serviciile pe care le gasiti pe piata?
2) Care credeti ca este pretul corect pentru acest produc sau serviciu?
3) In ce zona credeti ca am putea aduce imbunatatiri?
4) Ce credeti ca va influenteaza atunci cand cumparati acest produs sau serviciu?

Intr-adevar, nicio afacere nu poate deveni profitabila daca nu isi intelege clientii, piata, propriile produse. Competitia este acerba, dar informatiile obtinute in urma unui studiu de piata va pot oferi avantaje in plus fata de aceasta.

Mult succes!




Alte intrebari despre Marketing

Email RSS Facebook Comunica experienta
Clubideideafaceri.ro
Sectiuni
  • Concurs
  • Afaceri agricole
  • Afaceri cu produse handmade
  • Afaceri online
  • Antreprenoriat
  • Apicultura
  • Cafenea
  • Comert
  • Constructii
  • Covrigarie
  • Cultivarea ciupercilor
  • Fonduri Europene si Finantare
  • Francize
  • Furnizori
  • Idei de afaceri
  • Infiintare firma
  • Investitii
  • Management
  • Marketing
  • PFA
  • Piscicultura
  • Plan de afaceri
  • Turism
Expertii nostri
Dan Popa
Mihaela Ursuleanu Ana Steinberg Marian Negrea Emilia Rosu Vlad Tanasa


Video club